Gå til innhold

Espås saken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen klarsynte her som klarer se noe i Espås saken...Foreldrene til Trude Espås ville ikke forsøke med klarsynte...Men,jeg sitter igjen og har ikke rett til å si at jeg ønsker å forsøke med klarsynte..Jeg har heller ikke penger å bruke til det..Men,noen som har sett,klarer å se noe?Jeg er en nær slektning med Trude...var..

Anonym nå----'/---@

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente også Trude (er fra Evjen), og det hadde vært kjempefint å fått noen svar...

Skrevet

Ingen som klarer se noe i saken?Det var jo to klarsynte på tvn som så en mann..men det ble aldri noe mer...Så trist at INGEN klarer å løse saken...Trude kunne vel blitt 30 år i august...Helt utrolig at det er over 10 år siden nå..og ikke noen svar...

Vil være anonym i forhold til dette..

Skrevet

Forsøk med Kimby på spåforumet til DinBaby, hun har fått mange veldig bra tilbakemeldinger.

Skrevet

Jeg er mye inne på Dib spåsidene, jeg driver med Reikienergi der, og har fått veldig mye hjelp av Kimby:) Hun er kjempeflink og veldig treffsikker:) Prøv også ei som kaller seg susann77:)

Det er forresten mange som er veldig flinke der, så du trenger ikke stile innlegget til noen spesielt - så kan alle som ser noe svare deg:) Kimby har lagt inn mailadressen sin på noen innlegg der også:)

Lykke til:)

Skrevet

kan ikke være anonym der jo...vil ikke røpe hvem jeg er...ganske nær slekt..

Skrevet

Heisann! Du kan gå inn på "din egen side" å lage deg et nytt nick-navn som ikke kan forbinde deg med deg! Så kan du skrive et innlegg....Så kan du bare forandre det igjen ettepå!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...