Gå til innhold

6 mnd og plutselig vanskelig¨å legge!!!? trenger sårt tips!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ingen ting.. hele tida vært helt rå på legging, legger seg kl 19 og sover til 8. vært helt knall! men nå nei! hun får godt med mat hele dagen, siste luren våkner hu i fem tida, kan det være for seint?

tror faktisk ikke det er pga tenner heller.. da burde hun vel også vært mer grinete på dagen også? hun sovner så greit i voga og også alltid gjort det i senga tidligere.. fatter ikke hvorfor! hu ligger å skriker med smokken i munnen, og det virker som alt er greit bare vi kommer inn på rommet. blir jo helt sprø at å gå opp og ned fra syv til ti også.. må vi sitte inne når vi legger hu da tru?

holdt på i tre ukers tid og blir litt matt! i morra skal vi fam.selskap på kvelden og jeg har helt vondt i magen!! lyst å avlyse hele greia kun pga denne legginga ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke være så sutrete på dagen pga tenner. det kommer gjerne om natta eller rundt leggetid her iallefall. sønnen min har to tenner nede og de to oppe er på vei. se etter eller kjen i munnen hennes.

Skrevet

Det kan være tenner. Jeg må også løpe skyttelstrafikk til gutten min pga hyling og skriking på kvelden nå (har tidligere bare fått mat og sovet videre). Han holder på å få 4 tenner samtidig men er fin å ha med å gjøre på dagen. Plagene kommer ofte når de roer seg/legger seg....

Kan det være separasjonsangst som jeg har hørt så mye snakk om....det kan sikkert andre fortelle mer om:-)

Og så går det an å justere litt på den siste luren sånn gradvis til hun ikke trenger den lenger

Skrevet

hmmm... kanskje det..? ja kjenner to "humpler" nede.. smørt på dentinox.. i kveld lot vi hu faktisk grine.. bare ligge å grine.. det føltes virkelig ikke godt, men etter et kvarter sovna hu!!? kanskje vi må bare la hu skrike litte`gran i fred.. og at all stryking på kinn og nynning kan virke forstyrrende?

Skrevet

Gutten min er 2 dager eldre enn tulla di og har også begynt å bli vanskelig å legge. Vet ikke om det har med alder å gjøre. Begynner å bli mer bevisst på hva som skjer rundt han, ruller rundt i senga og ligger på magen og blir sliten og sutrete....Før var det bare å legge han i senga og NATTA!

Jeg lar han ikke ligge og sutre og styre men tar han opp og bærer han eller tar han i armkroken og roer han ned. Venter kanskje 10-15 min med å legge han igjen. Det pleier å hjelpe her i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...