Nr.2imai08 Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 og/eller aktiviteter liker 1-åringene deres? Som førstegangsmamma lurer jeg litt på hva som kan falle i smak fra de er 1 år og fremover en stund...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Matilde fikk en Fisher Price "Little People" dyrehage til bursdagen (forskjellige dyr, en "stasjon" og med knapper som lager lydene til de forskjellige dyrene) som hun har lekt en god del med (bruker den litt ennå, om enn ikke like mye). Kjøkkensett (gryter, sleiver og servise) har også falt i smak, selv om vi kjøpte det da hun var litt eldre (14-16mnd). Og putteboks med lyd, men den går jo litt ut av mote når hun omsider skjønner poenget, hehe.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Duplo er veldig populært her i gården, både klossene, bilene, folkene og dyrene.
Maud Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Jeg stemmer også for Duplo. Min eldste fikk dessuten en del store, fine dyrefigurer da han var 1, de har vært i aktivitetet nesten helt til nå og nå er han 7. Til å begynne med til å lære dyrelyder og navn, etter hvert til å lage bondegård, senere som del i annen "rollelek" der mennesker også deltok.
Ranveig R Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Guten vår er 14 mnd, og duplo er gøy! Han øver seg på dyrelydar, så bondegården er kjempestas. Og så har han funne ut at det er moro å ta frå kvarandre klossar. Klarar ikkje å bygge enno, men å rive ned er veldig gøy. Andre ting han er opptatt av no: * bøker med bilete av dyr, menneske, mat, bilar * bøker med klaffar som han kan opne og sjå bak (f.eks. Tassen) * leikemobil med musikk * sandkasse (Vi kjøpte ein sånn grøn "plaskebassengfrosk" på Obs, men etter at badesesongen var ferdig har vi fylt den med sand.) * teiknesaker (Han klarar å tegne litt, men har ikkje heilt tatt poenget. Blir nok meir populært når han blir litt eldre.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå