olebrumm1 Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hei Noen som kan sende meg sleepsense? : ) Sliter med å få en 4 mnd gammel gutt til å sove på dagtid, sover kun en halvtime om gangen, sover også hvis vognen er igang....ganske oppgitt.... På forhånd tusen takk!! [email protected]
tulle15mai:) Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 hva er sleep sense?? noe jeg kan "bruke" til innlegget mitt om plutselig leggeproblemer hos en halvtåring?
olebrumm1 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Det skal visst være en slags oppskrift på hvordan du kan få barnet ditt til å sove. Tror det går både på dagsøvn og nattesøvn.....Tror det går mye i faste rutiner...
Fantorangen Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Nå har jeg ikke noen erfaring med dette selv, men søkte på nettet og fikk opp denne siden jeg: http://www.sleepsense.net/ Må nok lese det selv, selv om trulta vår sover fra 20 - 04 :-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Har sendt til den til deg nå.........
Fantorangen Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Går det ann å få dette uten å måtte betale for det? Tok den gratis testen, men ble vel ikke noe klokere av den grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå