Gå til innhold

Gode råd for å fjerne selvbruningskrem???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som julebordsesongen, jul og nyttår og alt dette her nærmer seg er det ikke like lurt for oss gravide å sole seg. men likbleik er jeg og har derfor kommet frem til at selvbruningskrem/spray må vell være bra :o)

Men, alltid et men..... hvordan får jeg bort selvbruningskremen/sprayen fra huden etter ca 2-3 dager. det blir så stygt i ansikte og hendene. og hvis jeg skrubber i dusjen blir bare halvparten borte og det ser da enda styggere ut...

noen som vet???

Fortsetter under...

Skrevet

Hvorfor er det ikke lurt å sole seg som gravid da? Jeg gjør det. Det er IKKE farlig i det hele tatt.... Men med måte selvfølgelig.. Og hvis du er langt på vei, er det fint å legge noe f.eks klut over magen..

Skrevet

Ikke farlig. men jeg svimer av ganske ofte.... hehe... så klarer ikke ligge lenger enn 10 min. da blir det mer enn nok for meg. og klarer ikke bli brun av d.... :(

Skrevet

Ok he he skjønner

kan du ikke høre med de som tar sånn selvbruningsgreier på hele kroppen? De har vel gode råd. Jeg har aldri prøvd det. Men det ser utrolig bra ut..

Skrevet

Kanskje du bør bytte merke? Jeg bruker Lancome og Decleor, og har aldri erfart at disse gjør ansikt og hender stygge etter 2-3 dager. Men hvis jeg har fått noen overflødig mellom fingrene eller noe sånt, har jeg gnidd skikkelig med neglelakkfjerner, og da har da gått bort. Men vil ikke anbefale det i ansiktet, og spesielt kanskje ike når man er gravid....Lykke til;)

Skrevet

På parfymerier som selger merket modelCo selger de sånn spray man skal spraye på kroppen som fjerner selvbruningen igjen. Både når man skal ha det helt bort og fått skjolder. Det merket har en veldig bra selvbruningspray også.

Annonse

Skrevet

Har tidligere fått skjolder på hendene etter og ha smurt meg.. Har da gnidd meg inn med barberskum og skylt det bort. Funker veldig bra. Vet ikke hvordan det er etter 2-3 dager, men er jo verdt et forsøk!

Lykke til..

Skrevet

Bruk en bodypeeling for å få fjernet gamle rester når det begynner å bli skjoldete :) Funker fint på meg :)

Skrevet

Hei.

Jeg bruker sitron som jeg gnir inn kroppen med. Da forsvinner restene ett er selvbruningskremen. Genial hvis man har fått skjolder i ansiktet eller på hendene.

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk for mange svar jenter :o)

Nå er jeg klar for julebord på lørdag. hihi..

Ha en shempe fin dag.... Kosikos...

Skrevet

Hva med å kjøpe sånn spray på strømpebukse? Den kan du ha på kroppen, så vaske den bort etterpå. Så kan du ha vanlig brunkrem i ansiktet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...