Gå til innhold

Vi MÅÅ ikke glemme å gratulere de som har født!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på andre klubber at utover i termin-måneden dabber det av med gratulasjonene.. noen får ikke et eneste svar når de skriver de har født!! Det er for dårlig! Jeg skal inn her å gratulere helt ut i januar :) så absolutt ALLe får hvertfall 1 gratulasjon! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi må ikke glemme hverandre selv om vi er ferdige. Men det trur jeg ikke vi gjør heller. Det er vi for sammenspleist for.

Skrevet

ja, det er sant!!! jeg er en av dem m termin sent i mnd, og tenk om ingen gidder å gratulere oss for da har det vært så mange fødsler liksom.....

Skrevet

helt enig med dere...

tenk så trist da, og opplyse om at man har født....og ikke en kjeft bryr seg.... :0o ...no good :)))

Vi må være flinke til å gratulere ja, også de som kansje går over i januar :))

Det tror jeg vi kommer til å gjøre og...

Skrevet

Heilt enig! La inne ett innlegg om det en gang før... førr det e jo ikke nå særli når man da har termin i sluttn av mnd... Så æ har også tenkt mæ inn hær å gratuler... om æ fød seint eller tidli i mnd :D

Skrevet

Jeg har termin 3 des............... Men jeg skal inn her og følge med i hele desember og ut i januar også!!!!

Skrevet

Er helt enig jenter :)

Skrevet

fikk litt dårlig samvittighet..har vært litt dårlig til å gratulere i det siste.

må ta meg kraftig sammen.

Skrevet

Uff ja, tror jeg hadde blitt litt lei meg hvis jeg ikke hadde fått en eneste gratulasjon...

Skrevet

jeg har termin 31.12. Hadde kanskje blitt litt lei meg, men bare litt. Skjønner jo at når minsten endelig kommer har man noe annet å gjøre enn å komme inn hit titt og ofte. Jeg kommer likevel til å stikke innom her, selv om jeg føder før termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...