meg og min lillle sønn Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Ser på andre klubber at utover i termin-måneden dabber det av med gratulasjonene.. noen får ikke et eneste svar når de skriver de har født!! Det er for dårlig! Jeg skal inn her å gratulere helt ut i januar så absolutt ALLe får hvertfall 1 gratulasjon! :)
januar mamma 2011 Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Ja vi må ikke glemme hverandre selv om vi er ferdige. Men det trur jeg ikke vi gjør heller. Det er vi for sammenspleist for.
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 ja, det er sant!!! jeg er en av dem m termin sent i mnd, og tenk om ingen gidder å gratulere oss for da har det vært så mange fødsler liksom.....
MM med spire Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 helt enig med dere... tenk så trist da, og opplyse om at man har født....og ikke en kjeft bryr seg.... :0o ...no good )) Vi må være flinke til å gratulere ja, også de som kansje går over i januar ) Det tror jeg vi kommer til å gjøre og...
Snupidupi Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Heilt enig! La inne ett innlegg om det en gang før... førr det e jo ikke nå særli når man da har termin i sluttn av mnd... Så æ har også tenkt mæ inn hær å gratuler... om æ fød seint eller tidli i mnd
mammafor2gang Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Jeg har termin 3 des............... Men jeg skal inn her og følge med i hele desember og ut i januar også!!!!
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Er helt enig jenter
marguritten Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 fikk litt dårlig samvittighet..har vært litt dårlig til å gratulere i det siste. må ta meg kraftig sammen.
Hemmeline Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Uff ja, tror jeg hadde blitt litt lei meg hvis jeg ikke hadde fått en eneste gratulasjon...
mamman til nyttårsbarn Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 jeg har termin 31.12. Hadde kanskje blitt litt lei meg, men bare litt. Skjønner jo at når minsten endelig kommer har man noe annet å gjøre enn å komme inn hit titt og ofte. Jeg kommer likevel til å stikke innom her, selv om jeg føder før termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå