nick_331658 Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Kjenner noen til Hartan Skater kombi vogna?? Hadde satt stor pris på om noen svarer! Synes den ser så nett ut og vurderer å kjøpe men er skeptisk til så ukjent merke...
meg vel Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Den har jeg til gutten min.. Er veldig fornøyd! Vet ikke hva du lurer på mht vogna, så bare spør i vei.. Enkel og legge sammen og generelt en lett og grei vogn
nick_331658 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Takk for svar! lurer på om det er plass til vinterpose i bagen og om den er stødig og om det er mulig å snu styret/ håndtak? Viktig også at den er lett i vekt og tar relativt lite plass? Synes det er så mye å ta hensyn til og blir veldig takknemlig for svar!=)
meg vel Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Det spørs hvor stor ungen din er, min er nå 69 cm lang så jeg har tatt ut bagen.. Han er bare 4 mnd, men ligger i sportsdelen i pose.. Fungerer kjempebra! Bagen er ikke mindre enn andre bager, så det skal være plass. Det går an å snu "styret" men ikke så enkelt som på Teutonia vogner, her må man snu hele sitte delen - som forøvrig ikke er noe problem. Man har jo ikke behov for å snu delen før barnet er mer interessert i å se seg rundt..Som trehjuling er den stødig, men en firehjuling vil alltid være stødigere.. Jeg kjenner jo ingen annen vogn, men er ihvertfall superfornøyd. Håper det hjalp deg litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå