Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kontaktet sykepleier Marianne på Nordica, og fått registrert meg der! Jeg valgte Nordica fordi de er mye billigere,og har i tillegg til dyktige sykepleiere også meget velutdannede leger som er spesialister på området. Med den nye lovendringen pr 1.1.07, har også leger i Dk lov å inseminere oss enslige! Jeg ble fortalt at de ofte bruker Pergotime for å være mer sikker på at det blir løsnet egg,og dermed skjer en graviditet,men det skal vi snakke nærmere om, i og med at risikoen for å få tvillinger er tilstede ved bruk av hormoner!

Dette må være en god ting for dere som har prøvd uten hell flere ganger på Stork eller Vitanova?

For en spennende tid :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7162810-nordica-til-v%C3%A5ren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan de insiminere lesbiske også?

Og jeg har hatt 2-3 sykluser med Pergotime der jeg ikke ble gravid. Men ble gravid uten hormoner. :)

Så Pergotime er ingen garanti. Som jeg trodde første gang jeg tok det. For "alle" ble jo gravide på Pergotime. Trodde jeg.

Da jeg var hos legen sist, spurte jeg om det kanskje var lurt med pergo, men fikk da beskjed om at hun ikke synes det enda i og med at alt så fint ut og vi vet at jeg kan bli gravid.

Spennende om andre leger , f.eks, Trolle sier noe annet.

Jeg spurte og om HSG og eggløsningssprøyte, men fikk foreløpig nei der og. Sukk, må altså gamble noen ganger til.

Virker det like greit på Nordica?

Da jeg var hos legen sist, spurte jeg om både pergo, hsg og eggløsningssprøyte, men fikk til svar at det var for tidlig. Alt ser bra ut, og jeg ble gravid på ett av de tre forsøkene jeg har hatt. Jeg må altså gamble noen ganger til :o( Spennende om andre leger, f.eks Trolle sier noe annet.

Er det samme opplegget på Nordica som på Stork? Ligger det og i København?

Annonse

Regner med at lesbiske også får inseminering?

Med tanke på kompetansen de har så virker det bra på Nordica, ligger også i København. (nordica.org), og de er 1950,- billigere enn på Stork. Det er ganske mye penger om en må reise flere ganger..

Det var fritt valg selvfølgelig om en ville bruke Pergotime,men med deres erfaring ble flere gravide med litt hormonstimulering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...