Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 jeg stopper å trille vogna.. så irriterende. kunne legge han i korga uten noen form for vugging før. nå sovner han lissom ikke å blir overtrøtt. derfor har jeg begynt å trille inne. men etter jeg stopper opp våkner han til igjen. blir jo ikke noe sammenhengende søvn på han.. har oxo vugge på soverommet så må ofte vugge han i søvn, men da sover han uten å våkne når vi stopper.. heldigvis:) noen råd, eller går d seg til av seg selv etterhvert??
mai mammaen til to Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 datteren min var sånn før og...hvis jeg var på trilletur og hun sov så våknet hun akkurat i det jeg satt vognen fra meg inne. men det gikk over etterhvert.., hun hatet ligge i vognen før.... men de siste ukene har hun begynt å like det..har hatt sportsvogn i 2 mnd nå... men er først de siste ukene at hun har kunnet sitte der lenge.. hun sovner stortsett med engang vi begynner å trille...og det er litt deilig... så ja, jeg tror det ordner seg for deg og etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå