Gå til innhold

Disney on ice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere at en jente på 3,5 har mye glede av å være med på dette? Hun er glad i disney filmene.. men med tanke på at det er ganske dyrt og et par timers reise hver vei så lurer jeg på om det er verdt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil sikkert elske det:-)

Junior var 4 år når vi var der i fjor, og det var en stor opplevelse for han.

Vi skulle egentlig dit i januar vi også, men junior vil ikke fordi det bare er prinsesser:( Hadde velsa som nå er 2 år, vært 3 år så hadde mor og datter iallefall reist!

Så god tur til dere :-)

(julegave til henne fra noen...?)

Skrevet

Trodde også det var prinsesser til januar, men når jeg ser det på reklamen så er det jo alle de disney filmene som har ei prinsesse i seg, som aladin og hmm... Husker ikke flere, men lurer egentlig på om det er aktuelt alikevel for gutten min som da blir 3år, vi var på det i fjor og da var han bare 2år og det var stas alikevel!

Skrevet

Jeg fikk tips fra en i går som skulle dit. Hun bestilte billetter høyt oppe for å få med seg alt. Hun har tidligere sittet langt nede og da måtte ungene nesten stå på stolene for å få med seg noe, også ble det veldig spredt. Vansklig for ungene å følge med da det blir så stor avstand mellom det som skjer på isen.

Jeg vil da anbefale deg å bestille plasser sånn midt på, kanskje en smule høyere opp der det begynner å bli brattere.

Skrevet

Høres jo veldig positivt ut dette:) så da blir det nok en tur med oss:) Får få oss en plass langt bak. Tar vi det på en hverdag er det kanskje ikke like fullt heller.. Kan man jo håpe, men så er det vel forskjell i storbyen og på landet, hehe. Mulig det er så populært at det er proppfullt hele tiden.

HI

Skjønner ikke hvorfor jeg var anonym sist ang dette, hehe:) får holde meg anonym nå også da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...