Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Tror dere at en jente på 3,5 har mye glede av å være med på dette? Hun er glad i disney filmene.. men med tanke på at det er ganske dyrt og et par timers reise hver vei så lurer jeg på om det er verdt det?
junior&vesl@ Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hun vil sikkert elske det:-) Junior var 4 år når vi var der i fjor, og det var en stor opplevelse for han. Vi skulle egentlig dit i januar vi også, men junior vil ikke fordi det bare er prinsesser:( Hadde velsa som nå er 2 år, vært 3 år så hadde mor og datter iallefall reist! Så god tur til dere :-) (julegave til henne fra noen...?)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Trodde også det var prinsesser til januar, men når jeg ser det på reklamen så er det jo alle de disney filmene som har ei prinsesse i seg, som aladin og hmm... Husker ikke flere, men lurer egentlig på om det er aktuelt alikevel for gutten min som da blir 3år, vi var på det i fjor og da var han bare 2år og det var stas alikevel!
*gurimallaika* Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Jeg fikk tips fra en i går som skulle dit. Hun bestilte billetter høyt oppe for å få med seg alt. Hun har tidligere sittet langt nede og da måtte ungene nesten stå på stolene for å få med seg noe, også ble det veldig spredt. Vansklig for ungene å følge med da det blir så stor avstand mellom det som skjer på isen. Jeg vil da anbefale deg å bestille plasser sånn midt på, kanskje en smule høyere opp der det begynner å bli brattere.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Høres jo veldig positivt ut dette:) så da blir det nok en tur med oss:) Får få oss en plass langt bak. Tar vi det på en hverdag er det kanskje ikke like fullt heller.. Kan man jo håpe, men så er det vel forskjell i storbyen og på landet, hehe. Mulig det er så populært at det er proppfullt hele tiden. HI Skjønner ikke hvorfor jeg var anonym sist ang dette, hehe:) får holde meg anonym nå også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå