snull Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 ..og mamman er litt småskeptisk, men har nå latt seg overtale til å prøve dette i håp om å få noen timers nattesøvn(det er leeenge siden sist). Hun er nå 6.5 mnd og våkner tuuusen ganger på natta(sover veldig urolig og lett). Hun ligger i rommet på andre siden av stuen og skriker hun hører vi henne godt inn til oss. Men det jeg lurer på er om vi trenger babycall på...da hører vi jo hvert minste knyst og våkner av alle lydene hennes allikevel...det er jo blant annet dette vi prøver å unngå ved å legge henne på eget rom. Er det uansvarlig å ikke ha på babycallen??
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 så lenge dere hører henne er det jo ikke nødvendig med babycall mener nå jeg:) er iallfall ikke uansarlig!!
snull Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Vi hører henne hvis hun skriker ja, men ikke andre lyder......,men det trnger vi jo forsåvidt heller ikke høre da.... huff, får sikkert ikke sove inatt heller....
Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 hehe, sikkert skummelt for deg ja kan jeg tenke meg!! nei, du trenger nok ikke å ligge å høre på "pratingen" og drømmelydene gjennom babycallen;) gleder meg til vi skal legge han på eget rom, men blir nok ikke med d først. bare 7 uker enda så. føler d er litt tidli for min del. så må jeg som regel vugge han om han ikke vil legge seg til ro
cambaby*20.juli-06* Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 hei snull! håpe d går greit me ho minisnull på sitt eget rom. syns ikke dåkker treng å ha på babycallen, dåkker høre ho hvis ho våkne å vil ha mat el noe.. håpe dåkker får sove godt inatt.. regne me d e litt rart å ikke ha ho inne på dåkkers rom,men d går nok sikkert bra skal du se:O) huff trur æ kommer te å være kjempe spent første kvelln vi skal legge ho på eget rom..men d e nu enda ei stund te..vi kan jo ringes i mårra min vænn.hade bra og sov godt i natt...!!!!
Gjest Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Å, så spennende. Kan du ikke skrive et innlegg i morgen om hvordan det gikk? Har en 4-måneder gammel som våkner utallige ganger om natta og lurer på å gjøre dette om en stund.
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Ja! Si fra hvordan det gikk! Skulle egentlig legge tassen (som er 4 mnd) for seg selv i kveld, men vi kom så sent hjem at vi rakk ikke annet enn å hive han i seng, så da ble det ingen flytting. Spent på hvordan det går med dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå