Gå til innhold

Vært gravid i 1!!! år!!!

Anbefalte innlegg

Dette har vært et utrolig langt svangerskap, og begynner å bli lei nå....

For et år siden i går testa jeg positivt, men mista etter 2 mnd. Måtte gjennom utskraping, og la kroppen renses en stund. Ble gravid på 1 forsøk etterpå, og alt har heldigvis gått bra denne gangen..

I dag er det 19 dager til termin, og jeg er superfødeklar!!! Babyen er over 3500 g i følge vekstestemering. Så han er i alle fall stor nok.

I tillegg har jeg gått med maserier og kraftige kynnere og nedpress nå i ei uke, så nå vil jeg ha ut gutten min snart!!

Føler meg supersutrete her, men er bare så klar for å føde nå!! Spesielt etter et veldig langt svangerskap..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7162385-v%C3%A6rt-gravid-i-1-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

blir nesten det samme som meg det.. mistet på julaften i fjord jeg da var jeg 3 mnd på vei med tvillinger.. den ene lå på utsiden av livmora og den andre inni..var veldig tungt.. lå på sykehuset fra klokka 9 på julaften frem til 2 juledag.:(så ble jeg gravid igjenn i slutten av februar:) så virker som om jeg har gått lenge...

Samma her!!! blei vel gravid i oktober i fjor eller noe sånt, mistet i slutten av januar- 16 uker på vei. Blei gravid igjen i mars etter en mens, så føles ut som om jeg har gått en evighet også!!!!!!!

Er lov å være lei da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...