Gå til innhold

Er det andre her som er like sultne som meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff idag har jeg bare spist og spist. Blir liksom ikke mett. Helt forferdelig. Føler meg like sulten igjen etter en halvtime. Jeg får helt fnatt jeg. Hadde håpet på å ikke gå opp så mye i svangerskapet men ser ut som om det ryker rett åt h........! Blæh...

Har hørt noe om at man har dager der man øker mat mengde eller noe sånt.. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn. Spiste masse, masse, ble aldri mett. Så gikk jeg også opp 20 kg (0 i ødem...) Sliter nå med 8 kg som ikke vil gi slipp. Æsj, men men.

Økedager har jeg bare hørt om når man ammer. Barnet spiser mer og oftere for å øke mengden.

Skrevet

GRRR typisk my luck. Også skal jeg på julebord om 19 dager og det er på Holmen fjordhotell. Og jeg gleder meg ikke til å tråkke inn i bikini nå nei. Er da 35 uker på vei... JUHU.

Skrevet

bikini på julebordet? Grøss, jeg tviler på om jeg går på julebord, tre uker før termin.. Og det er med klær....

Jeg er mye sulten og, men innbiller meg at jeg ikke spiser mer nå enn før, og jeg er mye flinkere til å ikke spise snop... Men etter 14 kg + (og da spydde jeg til uke 24), begyner jeg å lure?!? Har alltid hatt høy forbrenning, men den må jo være helt blåst nå... Krysser virkelig fingrene for att forbrenningen øker igjen etter fødsel.

Skrevet

Er også sulten, ja! Greier ikke så mye i gangen, men er liksom sulten hele tida! Har heldigvis ikke gått opp så mye denne gangen, slik at jeg følte meg faktsik ganske fin da jeg var på julebord på fredag! Og det fortjener jeg, for i forrige svangerskap gikk jeg opp ufattelige 30 ekle kilo! og jeg er ingen sylfide fra før av heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...