Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 helt merkelig dette her... Hun skriker og skriker når hun skal få mat...vil ikke spise pupp heller. Trodde jeg hadde lite melk, men pumpet 100 ml nå så jeg forstår ingenting. Har vært sånn i 3 dager, men bare på kveld. Hun er 4 mnd
Expat Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Vondt i halsen, tenner (dentinox på gomen!), forkjølet snørr ørevondt?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Det kan jo være nan2 hun ikke liker. Jeg leste en eller annen plass på www.flaskeposten.org at det ikke er nødvendig å gå over til 2-varianten. Du kan godt gi 1 til over 4 måneder. Eller så kan du jo prøve å skifte mme-merke??
Gjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Hun er ikke for trøtt da? Siden det kun er på kvelden. Gutten min ville ikke ha flaske eller pupp når han var for trøtt. De kvelden jeg ikke fikk i ham drikke, tok jeg ham opp etter at han hadde sovnet, og ga ham melk. Da tok han pupp/flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå