Gå til innhold

Julebord tre uker før termin..

Anbefalte innlegg

og jeg vet ikke om jeg vil gå.. jeg har ca seks uker til termin nå og føler meg så fæl.. Tjukk og masse kviser. Føler meg IKKE vel.. Men har jo lyst å være sosial, og kollegaene mine er toppen. Selvsagt er det bindene påmelding og...

Skal dere på julebord i år??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7162093-julebord-tre-uker-f%C3%B8r-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har meldt avbud på julebordet vårt,som skal være dn 9 des...har termin 6 januar. føler meg feit og oppblåst og ekkel nå,så da gjør jeg nok iallefall det da og!!

vontd i ryggen,hoven i beina og halsbrann...nei,koser meg hjemme jeg,så tar jeg det igjen neste år! de på jobben sjønner nok det!!

Jeg tenkte å gå på julebord, vi skal ha det den 8.desember - men jeg har fått meldt meg på med forbehold om formen er bra. Det blir liksom det siste sosiale jeg gjør sammen med gjengen på jobb. Jeg skal ha den 5.ferie uken min før jeg går ut i permisjon så da tenkte jeg at det kunne være kjekt å få med seg det. Men mye kan skje framover..

Jeg skal på julebord! To uker før termin. Vi har også bindende påmelding, men jeg tenker at dersom babyen kommer før dette gjør det jo ikke så veldig mye å betale pengene likevel. Blir mye nok tid hjemme alene som det er. Også er det jo så grusomt å gå glipp av ting... Men det kommer nok til å bli et temmelig rolig julebord for min del!

Annonse

Gå på julebordet. Du er fødeklar, ingen forventer at du skal se fresh og slank ut. Jeg var på julebord på lørdagen og hadde det kjemepgøy. Jeg dro hjem etter middagen, da hadde kroppen fått nok og sjela var fornøyd.

Jeg skal på julebord på fredag og gleder meg masse:) Har da fem uker til termin. Har kjøpt meg ny topp og gleder meg til å pynte meg litt. Jeg er sikker på at det bare er dere som synes dere er feite som dere skriver, jeg tipper at dere ser flotte og høygravide ut!:) Jeg har ihvertfall tenkt å være sosial med kolleger for siste gang på en laaang stund..:)

Ja, i år skal jeg på julebord!!! Julebordet er 2. desember, og jeg har termin 18. januar, så selv om jeg føler meg stor og tung + har bekkenløsning synes jeg det blir hyggelig å treffe igjen kollegene mine. Har vært sykemeldt stort sett hele svangerskapet, så det er leeenge siden jeg har snakket med kollegene mine ordentlig. Vi har også bindende påmelding, så jeg håper formen min er bra den dagen.... Vi har fått barnevakt for førstemann, for mannen min har julebord med jobben sin samme kveld :o)

Jeg var på julebord på fredag, og det var hyggelig. Jeg følte meg ikke så fin da jeg ankom festen som før jeg dro hjemmefra. De andre jentene var så slanke og stilige i klærne, mens jeg følte meg skikkelig feit og vaggende.... Men men... Jeg er i uke 32 nå. Men jeg har en ting i magen som de tynne småfulle damene ikke har:-) Nemlig lille søte Selma:-) Jeg syntes det var hyggelig å være på julebordet, og hyggelig å komme hjem til mannen etterpå!

Jeg har jo lyst å gå... har ikke vært på jobb på leeenge, svangerskapspenger...

Men har endel kontakt med noen på jobben.. og jeg ser jo ikke helt for jæ.. ut når jeg pynter meg.. Må bestemme meg innen 1.des.. Får se hva jeg gjør...

Jeg skal på tre julebord i løpet av de neste ukene. Synes det er godt å ha anledninger til å freshe seg litt ekstra opp og pynte seg nå som magen begynner å bli stor. Du vil nok få mange beundrende blikk, nettopp fordi du ikke er tynn som en flis, men stor og fin med gravidmagen din! Jeg får aldri så mange komplimenter som når jeg går gravid! Bare smil og vis at du er stolt av magen din, så blir du festens fineste!

Annonse

min samboers julebord skal holdes på et hotell fra 8-10 des. alt gratis.

Flott hotell men masse å finne på, jeg har tenkt å gå.

Jeg har termin 24 des.

Fra hotellet er de 20min kjøring tilnærmeste sykehus.

Ser ikke på det som noe problem.

han kommer når han vil uanz.

Vil ikke gå glipp av flotte middager, jeg kan jo bare gå å legge meg på rommet hvis jeg ikke orker ¨å være oppe så lenge.

Hadde hatt vondt at sambo hvis jeg skulle holdt meg hjemme-

da hadde nok ikke han reist.

For min del reiser jeg da på julebord 2 uker før termin.

Hei

Jeg og mannen min skal på Holmen fjordhotell med jobben hans. Jeg både gruer meg og gleder meg. Det er nemlig spa hotell og vi skal møtes i bade bassenget. JUHU NOOOT. Da kommer jeg til å være 35 uker på vei. Tråkke inn i bikini da det gleder jeg meg ikke til. Kommer til å gå rundt med de slanke pene damene. Uff. Men jeg får jule gaven min der også så derfor gleder jeg meg. Får en bahandling av min kjære. Det skal bli godt. Ellers tenker jeg at jeg bare trekker meg tilbake til rommet når jeg har fått nok. Og min kjære får kose seg med litt drikke til maten ellers må han ta det rolig. I tilfelle noe skjer. Anbefaler deg og melde deg på jeg, så kan du heller se ann dags formen den akutelle dagen! Det er bindende påmelding men de skjønner det vel hvis du ikke kommer? Ellers er det noe rart med dem... Kos deg du!!!

vi skal på julebord 1. des, 1 måned før termin. jeg syntes det var litt skummelt å melde seg på men sjefen til sambo sa at det var bare å melde seg på, var jeg ikke i form så var det ikke noe å gjøre med det.

men formen er bra enda, så jeg gleder meg. :)

Jeg hadde meldt meg på, selvom det er bindende. Er man dårlig den aktuelle dagen så er det sånn det er, da har man bare ikke mulighet. Du finner sikkert ut av hva som kjennes best ut for deg, men skjønner godt at du er usikker på hva du skal gjøre!

Skal på julebord 14. desember og det blir hyggelig å treffe de fra jobben (ble 100% sykmeldt for to dager siden). Er nå i uke 32 og håper på å finne klær jeg kan føle meg bra i, skal jo pynte meg et par ganger i løpet av desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...