StoltMammaForFørsteGang Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hei. Jeg aborterte sist helg, og fikk beskjed om å ta kontakt med sykehuset dersom jeg fikk økende smerter, feber eller blødningen ikke ga seg innen en uke. Jeg ga meg selv frist til ørdag, og alt har sett ut til å gå normalt. Nå begynner jeg imidlertid å bli utålmodig fordi jeg har hatt brun utflod i tre dager. Hadde håpet dette skulle gi seg etter en dag - har så lyst til å slippe å bli minnet om det hele hver gang jeg går å toalettet.... Noen med erfaring?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 20. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2006 Dytter på dette innlegget, jeg...
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Hei=) Håper det er bedre med svar sent enn aldri...Jeg hadde MA for 4 dager siden, og fikk utskraping samme dag... Har hatt endel "menssmerter" i dag, men har ikke ÈN ENESTE GANG hatt rødt blod på bindet! Kun sånn brunlig utflod helt siden jeg kom hjem fra sykehuset.... Lurer på om dette er normalt jeg...? Tenkte jeg skulle ringe gyn til mandag. Har blødningene gitt seg for deg nå...? Og hvor lenge blødde du rødt blod? Mange klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå