Gå til innhold

Er alt som det skal?


Lillegutt *Igangsettes 20 juli

Anbefalte innlegg

Er gravid 5 + 3.

Syntes jeg var litt kvalm for et par dager siden. Men nå er det helt borte. Er øm i puppene hvis jeg trykker på dem.

Testet positiv på fredag. HAr litt mens murringer til tider. Er redd det ikke er normalt, at det ikke er liv....

Trenger bare noen gode råd....

Flere som absolutt ikke føler seg gravide??? Redd jeg inbiller meg dette jeg.... sukk.... blir jo nesten gal...og så er det bare 5 + 3....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ikke alene. Jeg er 7+3 og har lite symptomer enda.... har øme bryster, veldig trøtt og av og til mens murringer. Så føler meg ikke så veldig gravid, men eg tror vi er av de heldige med få symptomer og får nyte det mens vi kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det....

HAr ikke godt av å bekymre oss halvt ihjel i alle fall...

HAtt fri fra jobb i dag, så da blir det ekstra mye tid til å kjenne etter og bekymre seg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å ikke føle seg gravide i begynnelsen. Det ser jo ut til at du har små symtomer. Kvalmen kommer ofte ikke før etter uke 6. Å kjenne liv er iallefall ikke normalt. Noen kjenner kanskje litt bobling pga luft, men mange kjenner ingenting. Du trenger nok ikke å bekymre deg. Det er tidlig ennå.

 

Symptomene kommer kanskje før du aner. Noen er heldige å ikke få særlig med symptomer i det hele tatt. Kvamle er ikke moro skal jeg si deg. Du kommer nok, som jeg, til å angre på at du ønsket deg symptomer som kvalme, om du får det..hehe. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg er vel ca. like langt på vei som deg.. Fant det ut igår, helt "tilfeldig" uten å ha kjent noen symptoner i det hele tatt, kanskje noen få som uteblitt mens selvsagt, ømme bryster og litt sliten.. men tenkte ikke noe særlig på det egentlig, å det har jeg tenkt å fortsette med... :) Har nok å tenke på for tiden at det faktisk lever et lite nurk inni der..... :) Tror bare man må prøve å ta det som det kommer, vet ikke....? alle har det jo så forskjellig som jeg har forstått....

 

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...