polarn & pyrene Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg kjöpte en brukt Brio Alumina 2001 modell når jeg gikk med lille mor o magen. Har värt kjempe fornöyd med vognen, men nå har siri blitt sfor stor til den og vill ikke ligge/sitte i den lenger. Jeg lurer egentlig på om jeg skal selge den og kjöpe ny når eventuelt det er en til på gang. Ettersom jeg ikke har så mye plass å lagre den på og vi ikke hvet når neste mann kommer. Hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7162033-april-selge-vognen-eller-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. november 2006 #2 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg tror jeg hadde solgt den. Vi kjøpte ny vogn da Matilde var noen mnder siden den vi hadde arvet gikk i stykker. Har blitt litt bitt av vogndilla og selv om jeg er superduperfornøyd med den vogna vi har i dag (teutonia mistral sport - kan bruke softbag i når nr 2 kommer) så må jeg innrømme at jeg har sabla lyst på ny vogn når nr 2 kommer (ser at feks quinnyvognene har sportsvogner med rettere rygg - matilde glir litt ned i den vi har nå) så har jeg funnet ut at jeg har valgt å vente for lenge med å selge vår (ifht hva jeg ønsker å få for den sammenliknet med pris på ny vogn). Vi håper jo heller ikke at nr 2 lar vente så altfor lenge på seg. Så jeg velger å beholde min enn så lenge selv om vi så og si aldri bruker den (kun på handleturer hvor Matilde ikke får løpe rundt i fri galopp og noen få spaserturer) og heller kjøpe ny softbag til nr 2. Og dersom du tenker litt på penger også, så er det MYE fint brukt på feks finn.no. Ser jo de übervogngale damene her på dib som selger vognene sine etter bare et par mnd - da må det jo være noen bra kjøp å få gjort brukt også. Så slipper du å ha en hel barnevogn stående et sted der det kanskje allerede er for trangt ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7162033-april-selge-vognen-eller-ikke/#findComment-7162262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå