Gå til innhold

Desember: Jobb og barnehage

Anbefalte innlegg

He he, greit m et innlegg og kanskje..: )) litt kjapp på knappen der..

Lurte på om det er mange som har begynt å jobbe og har dere fått barnehage plass eller dagmamma?

Jeg skal være hjemme et 1/2 år til og passe en jente på samme alder som junior. Nå jobber jeg hver lørdag fram til jul, og i desember skal jeg jobbe nesten hver dag. Er frisør, så da er det hektiske dager fram mor jul, og dessuten er det greit med litt ekstra penger : ))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7162001-desember-jobb-og-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jeg i jobb på andre uka nå. Full fres. Junior er i barnehage, og det går veldig fint. Mye syk, men det følger vel med... sukk. Kjenner det var godt å komme i jobb igjen, selv om jeg er utrolig trøtt når jeg kommer hjem. Godt å få litt andre stimuli og

Her er vi hjemme foreløbig.

Satser på å søke marekattungen inn i bhg til høsten igjen....da er det ogdå lovet full bhg-dekning i komunen her......

Men føler av og til at jeg savner jobben, den kolegiale voksenkontakten og stimulien......

Men jeg ELSKER å være hjemme med marekattungen da så klart.

Bra det går bra med G junior i bhg.........litt sykdom er vel ikke mer enn man kan forvente......bassse basselusker som er i omløp der...

Det går seg nok til.

Annonse

Jeg er jobbløs, men er fortsatt i perm fram til 11.des. Var på intervju idag, så nå krysser jeg alt jeg har for at jeg har fått ny jobb i løpet av uka!!!!!!! Men bhg-plass har vi fått. Til begge to:-) SÅ i slutten av januar begynner Even i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...