Gå til innhold

da du ble spådd-stemte det?jeg ffriker litt ut her..er jeg hel på tur?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen syns jeg er latterlig nå MEN: fikk veldig dårlige tilbakemeldinger da jeg ble spådd (ang det å bli gravid). Friker ut selv om jeg "skulle gjøre dette for morro og skulle ta det med en klype salt"

MEN , here I am, er ganske bekymra.

Stemte det med dere da dere ble spådd?

Trenger noen trøsteord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her inne. men er anonym, vil ikke henge ut folk. De vil jo bare hjelpe da..Vil bare se om det har stemt for dere andre som ble spådd..Vet at jeg er latterlig..uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ikke blitt spådd nei, så kan ikke svare på det. Men ble litt nygsjerrig nå.... hva sa de da, som har fått deg til å bli bekymret??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått sjekket opp om det stemte enda, men har fått mange forskjellige svar... har blitt spådd av to her inne og de sa forskjellig, og blitt spådd av venner og sånn... men syns alt er ulikt jeg... noen sier det blir gutt andre jente (ca 50/50) noen sier det går helt fint og andre sier jeg kommer til å få komplikasjoner under sv.skap... men tror nok ikke det er noe å bekymre seg for jeg;) det er nok bare å slappe av å ta det helt med ro:) kan si såpass at moren min fikk beskjed av legen om at hun aldri kom til å få barn, men hun har da både meg og min bror i dag.... så til og med de kan ta feil... så da syns ikke jeg det er noe vits i å bekymre seg over svar man får fra de som spår... ta det med ro du:) er ikke alt som stemmer;)

 

trøsteklem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke typen til å tro på sånt, men når jeg først er så dum og spør, så friker jeg ut etter dårlig tilbakemelding. Fikk høre at jeg nok ikke kom til å bli gravid jeg med det første, store problemer med det..uff for meg..ikke gøy det. Er man så dum og spør så må man tåle det..Takk for svar..Skal prøve å drite i dette her jeg og kose meg med prøvinga (er jo tross alt helt ny da, 2 pp)

takk jenter

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke du skal ta det alt for seriøst, ville prøvd å glemme det de sa og tenke positivt ;)

 

Ønsker deg lykke til og håper spiren din sitter snart ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...