lissin Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Fredag 17. nov ble den nydelige prinsessa vår født. Jeg var på overtidsvurdering og ble satt i gang pga veldig llite fostervann. I dag kom vi hjem, og koser oss med de få minuttene hun er våken mellom pupp og soving. Skriver historien senere.
Line&ina 21.11.06 Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer så mye med prinsessa!!! Kos dere:) Gikk det greit å bli satt igang? Blir kanskje det i morgen selv og er 12 dager på overtid.
Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer så masse. Gleder meg til å lese f.historien.
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer så mye med jenta:) kos dere masse:)
lissin Skrevet 21. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2006 tusen takk for gratulasjoner!!! til princess: det gikk greit å bli satt i gang. Som du helt sikkert vet nå, siden du er 12 dager over termin, er at det er mange måter å bli satt i gang på. det avgjør de etter nøye undersøkelser, jeg fikk ctg registrering, så en UL-undersøkelse, så en gynekologisk undersøkelse. Legen så på UL at det så og si var tomt for fostervann. Likevel prøvde de å sette i gang fødsel med å ta vannet, men ingen vann kom, og heller ingen rier. På meg ønsket de ikke å prøve gel, fordi de var usikre på hvordan baby ville takle rier, når hun hadde så lite fostervann. Det var lettere å kontrollere rier hvis jeg fikk drypp. Så da ble jeg satt på drypp, og riene kom, siste del av fødsel gikk veldig fort, men det kunne det ha gjort også uten å ha bli satt i gang. Lykke til med fødselen din!!!
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Gratulerer med jenta di. :-)
Gjest Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Gratulerer så mye med jenta og lykke til videre fremover :0)
Nicki_81 Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Gratulerer med jenta. Håper dere koser dere masse, og lykke til vidrere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå