Gå til innhold

Kan æ bade eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

No e æ 29+2 trur æ, eller 3..litt usikker der..

Men kan æ bade i badekar eller?

Æ har sport før andre plass her inne, men æ huske ikke helt svaran æ fikk...og hvis æ sir tell nån at æ ska bade no ( venninner eller kollegaer o.l) så ser dæm på mæ og bare : BADE?????????????

Kan DU bade no ??

Blir helt forvirra. Kan æ virkelig ikke bade når æ e gravid

?

Æ som nettopp har vært på bodyshop å kjøpt badeskum og greier :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Har badet nesten hver dag hele svangerskapet. Jordmor sa at det er bra for oss å slappe av i badekaret. Hun sa faktisk idag at jeg skulle dra hjem å legge meg i badekaret! Så bare bad du=)

Skrevet

Jo tror du kan det. Tror bare man skal være forsiktig hvis slimproppen er gått for da kan det være fare for infeksjon....

Jeg har så sinnsykt lyst å bade, men har ikke badekar :(

Skrevet

Spurte idag...man kan bade hjemme i badekaret selv om slimproppen er gått. man skal være mere forsiktig i offentlig basseng pga infeksjonssfare....Du kan låne mitt badekar=)

Skrevet

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuu...

Gjett ka æ ska i kveld da jenter??

Æ ska fylle karet me skum, tenne dufte lys, og te lys rundt om hele bade.... ( bare for å få det litt mer kos...det e ikke så fint der inne når det e lyst :))

Å så ska æ bare ligge der å slumme skikkelig.

Mangle bare en liten CD spiller å ha på kommoden sånn at æ kunne logge å hørt nåkka fantastisk deilig avslappanes musikk...

Må få tak i det og.

Tusen takk alle. Kvelden min blir super no:))

Skrevet

Fikk en idiotisk kommentar på dette en dag... jeg måtte da ikke finne på å bruke badekaret så mye når jeg var gravid, babyen kunne bli overopphetet! Yeah right - som om jeg har hatt den fjerneste sjanse til å få magen under vann de siste månedene?!?!?! Knøttet og magen ligger trygt over vannskorpa, uansett hvor mye vann jeg har i karet...

Skrevet

hehe,har ikke fått med meg at det liksom skulle være farlig å bade. Boblebad og sånn dampbad kan jeg skjønne,men der er vel gradene litt høyere enn i karet hjemme på badet...

Skrevet

Hei..

Jeg får ikke lov til å bade, men det er kun fordi jeg har ei morkake som ikke ligger der den skal... Husker aldri om der er forliggende eller foranliggende, men den blokkerer i allefall rømningsveien til den lille ;)

JM sa at dersom morkaka hadde flyttet seg til uke 32, kunne jeg bade så mye jeg ville. Bare være oppmerksom på å ikke bruke for varmt vann og bade for lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...