fiona71*2pp Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 No e æ 29+2 trur æ, eller 3..litt usikker der.. Men kan æ bade i badekar eller? Æ har sport før andre plass her inne, men æ huske ikke helt svaran æ fikk...og hvis æ sir tell nån at æ ska bade no ( venninner eller kollegaer o.l) så ser dæm på mæ og bare : BADE????????????? Kan DU bade no ?? Blir helt forvirra. Kan æ virkelig ikke bade når æ e gravid ? Æ som nettopp har vært på bodyshop å kjøpt badeskum og greier
Mamma'n til Julian Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hei... Har badet nesten hver dag hele svangerskapet. Jordmor sa at det er bra for oss å slappe av i badekaret. Hun sa faktisk idag at jeg skulle dra hjem å legge meg i badekaret! Så bare bad du=)
ryddemani Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jo tror du kan det. Tror bare man skal være forsiktig hvis slimproppen er gått for da kan det være fare for infeksjon.... Jeg har så sinnsykt lyst å bade, men har ikke badekar
Mamma'n til Julian Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Spurte idag...man kan bade hjemme i badekaret selv om slimproppen er gått. man skal være mere forsiktig i offentlig basseng pga infeksjonssfare....Du kan låne mitt badekar=)
fiona71*2pp Skrevet 20. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2006 Juhuuuuuuuuuuuuuuuuu... Gjett ka æ ska i kveld da jenter?? Æ ska fylle karet me skum, tenne dufte lys, og te lys rundt om hele bade.... ( bare for å få det litt mer kos...det e ikke så fint der inne når det e lyst ) Å så ska æ bare ligge der å slumme skikkelig. Mangle bare en liten CD spiller å ha på kommoden sånn at æ kunne logge å hørt nåkka fantastisk deilig avslappanes musikk... Må få tak i det og. Tusen takk alle. Kvelden min blir super no:))
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Fikk en idiotisk kommentar på dette en dag... jeg måtte da ikke finne på å bruke badekaret så mye når jeg var gravid, babyen kunne bli overopphetet! Yeah right - som om jeg har hatt den fjerneste sjanse til å få magen under vann de siste månedene?!?!?! Knøttet og magen ligger trygt over vannskorpa, uansett hvor mye vann jeg har i karet...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 hehe,har ikke fått med meg at det liksom skulle være farlig å bade. Boblebad og sånn dampbad kan jeg skjønne,men der er vel gradene litt høyere enn i karet hjemme på badet...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Hei.. Jeg får ikke lov til å bade, men det er kun fordi jeg har ei morkake som ikke ligger der den skal... Husker aldri om der er forliggende eller foranliggende, men den blokkerer i allefall rømningsveien til den lille JM sa at dersom morkaka hadde flyttet seg til uke 32, kunne jeg bade så mye jeg ville. Bare være oppmerksom på å ikke bruke for varmt vann og bade for lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå