Gå til innhold

Klær- hvor lenge varer størrelsene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge brukte dere de forskjellige størrelsene på barna deres? Tenker da spesielt på de minste størrelsene. Vi har fått så mye klær i størrelse 62 og 68. hvis de vokser like fort ut av disse klærne som ut av de minste størrelsene, er det kanskje like greit å bytte inn i noen større klær...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes str 56 og 62 gikk relativt fort. Snuppa begynte å bruke str 68 i noen klær da hun var 3,5 mnd. Ved 4 mnd var det kun 68. Nå er hun 7,5 mnd, og bruker str 68 fremdeles. Hun kan bruke 74 også, men da må jeg brette opp armer og ben litt.

Hos oss, fort ut av de to minste, og så har det stabilisert seg litt.

Skrevet

Det kommer jo veldig ann på hvor stor babyen er. Dattern min var 48cm ved fødsel, så la hun litt tregt på seg i starten. Så str 50 brukte vi til henne lenge til hun nesten var 2mnd. Nå har vi begynt med 56

Skrevet

Han hadde str 50 lenge, men 56 og 62 vokste han fort i fra. Da han var 3 mnd gikk vi over til 68 og den str hadde han helt frem til han var 5-51/2 mnd. Nå er han nøyaktig 6 mnd og vi bruker 74 og masse av det må brettes opp. Et par av buksene er fortsatt i 68.

Skrevet

Vi begynte med 62 for 2 uker siden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...