Gå til innhold

Fabelaktig samboer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk besøk av en venninne etter jobb i dag og da å være i heimen med to skravlehøner GADD ikke samboeren..

Han tok likesågodt med seg begge gutta mine (fra et tidligere forhold) med seg på kino.. Han er bare helt fantastisk assa..

Skal forresten på UL i morgen, og har sørget for å ta fri fra jobben (begge to) for da skal vi på "date" etterpå og få oss en bedre lunsj..

VI GLEDER OSS.. Bare det å få se h*n. Får jo så mange spørsmål også.. Er det to eller flere her?? Er jeg lengre på vei?? Får vi gutt eller jente?? ;o)

Litt mammaklær skal shoppes inn også, for sambo misliker virkelig de to svarte mammabuksene jeg har nå.. Bør vel kanskje spandere på meg litt mer farger, men det er så formelt på jobb så da var det mest hensiktsmessig å gå for svart, men vi får se i morgen om vi skjeier ut med noe farger eller olastoff.. hihi

Ha en fortreffelig aften videre mine damer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, han er bare helt fantastisk..

Tenke seg til at han faktisk holder ut med alle humørsvingningene og gråterundene mine også..

Skrevet

Det er deilig å ha en slik mann i hus, er det ikke?

Jeg gleder meg masse til UL, det skal vi også i morgen. Litt tidligere enn planlagt, fordi hos legen fant vi ingen hjertelyd der på fredag. Det er bare å håpe at alt er bra!

Samboer er kjempeforståelsesfull og har fikset barnevakt slikat vi kan få litt ro både før og etter.

Det finnes mange fine olabukser i mammabukser, som man kan ha skjorte til etc. Jeg må også gå med fine klær på jobben, og buksen sammen med en fin bluse/ skjorte ble bra det. Fikk masse skryt på jobben for at jeg har fine klær selv om jeg er gravid.

Skrevet

Hei Seier og Glede..

Vi får satse på at alt er i skjønneste orden, kan jo bare tenkes legen ikke "traff" når han lette etter hjertelyden..

Du får holde oss oppdatert etter i UL i morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...