Gå til innhold

Tror mensen er på vei... =(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå, herremin hatt!!!

Det er lenge det!! Har dere "bare" prøvd på naturmetoden??

Er en ganske tålmodig person.. men ikke når det gjelder dette har eg funne ut!!

Har sååå stor respekt for dere som virkelig sliter..

Skjønner ikke helt hvor dere henter styrke fra..??

Nå legger eg meg virkelig i kryss her for en positiv test til deg!!!

*kosemoseoverdose*

Annonse

Bare prøvd naturmetoden ja...

Men det må jo nevnes at jeg byttet samboer i Januar....og vi begynte prøvingen med en gang....hadde kjent hverandre i 3 år da =)

Men det er utrolig slitsomt og tungt til tider...er nok jeg som "sørger" mest...han har en sønn fra før av som er blitt "nesten voksen".

Har vært ganske tålmodig jeg og...men nå tar det snart kaka altså...lengter sånn etter å holde et lite barn i armene mine...

Denne pp gikk jeg på dobbel pergokur...og FF og el-tester fant el....vi hadde sex 2 ganger på el-dagen....trodde ikkje det skulle være så jæ..a vanskelig!!!!

Noen dager ser eg for meg et liv uten barn...må jo liksom det, får det jo ikke til selv... Men tror ikke jeg klarer å leve livet uten barn...kan ikke istte der som en 50-åring uten et barn eller barnebarn....triste tanker!!!

Takk for kosen =)

KlemmePå

Ikke lett å se for seg livet uten barn nei... uff så trist!!

Håper virkelig det er en spire der som kan gjøre deg glad!!!

Du har nå truffet el ihvertfall.. så det skulle jo være masse håp!! Men, det har du vel hver ikm...

Skulle du teste i morgen?? Er du av de som pleier å få tr på besøk på natten..??

Hvis du ikke er gravid bør nå ihvertfall tr komme så du slipper det tullet med å gå å vente.. da får en håp da!

Det var faktisk første gang jeg testet med el-tester denne pp!!! Så jeg var så glad da jeg fikk positiv el-test!!! =)

Kommer nok til å teste imorgen ja....spennende...det er jo mange som blør litt rundt ikm selv om de er gravide!!!

Før når jeg gikk på pillen så fikk jeg alltid mensen om natten...nå kommer den alltid midt på dagen...

Ja, er skikkelig lei denne kroppen min som ikke kan ha normale sykluser og spytte ut babyer...hehe....

Er jo så mange rundt i verden med både 5-7-9 barn...skjønner ikke det jeg... =D De er heldige da...eller er de det?? Thihi

Har alltid sett for meg 3 barn jeg...håper jeg får det til, til slutt =)

Hvor lenge har dere prøvd??

Eh.. vet ikke om eg våger si det.. hehe

Fjernet spiral 25 sept som var.. men er liksom i 1pp enda.. fikk den vanlige blødningen etter fjerning(som skulle tyde på at kroppen oppførte seg normalt) og siden det har det ikke skjedd noe!!

Når de fjernet spiralen fant de en cyste også, så eg håpte/trodde det var den som trøblet med syklusen... men den 16 var eg på kontroll, cyten var borte, og gyn mente at det ikke var den sin "feil"

Og det var sjelden at mens ikke kom tlbake fort etter fjerning av spiral!

Men, alltid et unntak.. hehe! Synd det var meg denne gang..

På torsdag er eg 4 uker over.. ugh!! MEN, skal ikke klage.. enda!!!

Men, føler meg litt i ingenmannsland liksom....

Klem!

Du kunne jo tatt primoult for å få igang mensen igjen...det gjorde jeg i begynnelsen...hadde mensen i 3 uker for så å miste i 2 mnd...syklusen var helt på styr!!! Men hadde heldigvis en grei gyn som gav meg mye hjelp!!!

Fant jo selvfølgelig ut at jeg hadde pcos for snart 3 år siden...men gyn sier det ser mye bedre ut en da jeg begynte prøvingen...så det er jo positivt da! =)

Man blir besatt av syklusen sin til slutt...*ler* Ser jo det på de fleste her inne!!!

Håper mensen kommer til deg sånn at du kan begynne på ann igjen!! Ikke noe kjekt å gå der og vente, og vente og vente...

=)

Gyn som eg var hos nå sa eg måtte være tålmodig en mnd til før eg kunne reagere på at mensen ikke var der... lenge det!!

Og eg er vel ikke 1.prioritert for å få hjelp... har jo to fra før!!

Og det er vel på resept all slik hjelp??

Blir litt opphengt ja.. var ikke på bim de to forrige gangene mine, så tenkte ikke mye over ting då.. men har jo hatt det lett før også då!!

Har såååå lyst å være gravid på julaften!!! Kravstor eg?? Jepp!!!

Hihi...ja jeg og vil være gravid på julaften...kose med magen... =)

Heldig du er som har to fra før av da!!! Har en nydelig "datter" jeg....en hund =) Den beste i hele verden..*ler* Hun får alt hun "peker på".

Hun er litt over året...var nok savnet etter et barn som fikk meg til å adoptere henne!!! Hun er min lille baby! =)

Primolut er på resept ja...

Tok det denne mnd jeg...for å få kortere syklus...men ikke søren om tanta kom da hun skulle...står mellom 2-4 dager...jeg er på 6... Har gått på den kuren 4 ganger før så da kom den på dag 2 alle gangene!!

Har kun vært på bim det siste året...litt de to andre, men hadde ikke internett før nå i januar. Måtte sitte på bibliotek, venninner osv... Ikke så gøy nei...thihi...

Annonse

NEGATIVT!!!!

Joda, la oss tidlig igår, sov ikke særlig godt nei...og våknet kl 05.30....og testen viste negativt...kom litt mer spotting idag så da er det vel inn i en ny pp...

Er så deprimert nå... Helvete heller, blir nok ingen 2007-baby på oss...

Skjønner ikke hvorfor det skal ta sånn tid....

Koselig med hund ja....hun er det store lyspunkt i livet...skal bare leke og kose...nydelige jenta min!!! =)

Det var leit Kobra:( Men det er jo enda håp! Jeg skal krysse alt jeg har, enda hardere, for deg! Håper TR holder seg unna og at du er en treg hcg-produsent!

En hel haug med lykkeønskninger fra meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk for alle lykkeønskingene...

Men jeg krabber nok over på en ny pp....

Skjønner liksom ikke hvorfor det ikke skal gå ann å bli gravid!!! Fikk positiv el-test, babycompen fant el, FF fant el...til og med tempen sa EL!!!!!!! Og vi koste og koste oss....MASSE!!!

Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg....

Klem klem

Godt med trøsteklemmer og gode tanker!!! Da blir liksom dagen mye lysere!!! =) Tusen, tusen takk Nutmeg!!!!

Det er så godt å ha dere alle sammen her inne...spørre om det er noe man lurer på, om man trenger litt trøst....vet ikke hva jeg skulle gjort uten denne siden jeg!!!! =)

Thank you girls!!!!!

Må ringe gyn imorgen...skulle egentlig til henne på mandag, men da trodde vi at mensen kom den 16-17....og ikke den 21-22.... Skal ta en ny runde med dobbel pergokur.....håper bare at jeg ikke får sånne fæle bivirkninger som sist...blæ...

Hvordan går det med deg da Nutmeg???

Klem

Går vel bra tror jeg. Inne i 4 pp nå. Veldig "uryddige" sykluser, så ingen kontroll på når ting skal skje egentlig. Men om jeg har 40 dagerssyklus slik som sist så er det IKM i uke 51:)

Håper du får komme tidligere til gyn, at du er gravid og slipper bivirkninger fra Pergokur! Bedre å kaste opp fordi man er gravid skulle jeg tro:) (sånn i starten i alle fall:)

Flere trøsteklemmer, og så mange vennlige tanker du klarer ta imot:)

Uff for en verden vi lever i!!!

Eg hopper rundt som en gal her.. har startet å spotte... er så glad!!

MEN, føler ufattelig mye med deg kobra!!! Kan som sagt ikke forestille meg hvordan det er å prøve så lenge...

Sender deg masse trøsteklemmer, den største kosemoseoverdosen er på vei til deg!!!

Neste pp er din kobra... største julepresang en kan få!!!!

Lykkeønsker til deg!!!

Nutmeg:

Kjedelig at syklusene er i uorden....! Håper du finnner el og det blir en spire i magen din !!! =) Ja du og *attpåklatt* !!! =) Det må jo være den beste gave en mann kan gi sin kjære!!!!!! Gleder meg sånn til det er min tur!!! Drømmer jo om babyer, tenker på babyer...babyer er i hodet mitt hele tiden!!!!

Jeg skal til gyn på mandag kl 09.00....både gleder og gruer meg....håper de finner en liten spire der...

Har noen av dere testet med hurtigtest sine graviditetstester?? Det var den jeg brukte...skulle kansje kjøpt en CB???

Muligens jeg produserer hcg sent...kan jo håpe!!!! =)

Lykke til jenter!!!!! =)=)=)

Tusen takk for alle klemmer og kos og støtte!!!

KLEM KLEM TILBAKE!!!

liten oppmuntring til deg kobra, selv om d sikkert ikke hjelper akr nå

jeg og prøvde "bare naturmåten" i flere år

, tilslutt gikk d så mangen år at jeg begynnte og tenke at vi kanskje ikke kunne få barn sammen. men så, plutselig var jeg gravid, gjett om d kom som et sjokk d etter så lang tid :) var slutta og teste tilomed, fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var nesten 12 uker på vei :P

vil bare si at plutselig skjer d nok for deg og

ønsker dg masse lykke til!

Hei igjen!!

Sitter her og "nyter" mensen min... deilig at kroppen er i rute igjen.. satser på det ihvertfall!! Hehe

Har ikke testet med de nei.. denne gang brukte eg QR..

Lykke til!!!

Sender en kosemoseoverdose i dag og!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...