Gå til innhold

Liten oppdatering fra meg :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at du nærmer deg vennen min!! Lykke til og masse babystøv **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** fra en glad

Hei snooopi!

Ja, jeg gleder meg og føler at denne gangen skal spiren sitte. :o) Jeg tar fortsatt i mot alt det babystøvet du har å avse... hihi.

Går det fint med den gryende graviditeten? Har du alle symptomene og føler at du gløder om kapp med en 60 w pære?

Jeg tar det med en stor klype salt, men jeg kan jo ikke la være å være litt glad - er faktisk kjempglad inni meg, men jeg slipper det ikke ut, ikke ennå. (puh, det ble en lang sentning) Det er 2 lange uker igjen til jeg får se beviset. Jeg har jo en masse symptomer... Jeg blir mye fortere sulten og da blir jeg småkvalm og svimmel. Jeg blir (heldigvis) fortere mett og. Også har jeg fått kjempeballonger som er ømme bare jeg beveger meg. Magen merker jeg hele tiden. Det bobler og dunker og klyper.. Jeg smiler sikkert når ingen ser meg... Selvfølgelig tenker jeg på det hele tiden. hihi.. Håper bare spiren sitter denne gangen!

Puseklumpen er i løpetid for 3. gang på 1 mnd, så jeg tror nok hun og reagerer på mine hormoner - hun vil jo og! Det har vært noen tøffe netter... det er jo ikke tillatt med katt her vi bor og tenk om naboene hører henne!? Vel, i morgen skal hun steriliseres... sorry pus...

Det som også er litt morsomt er at jeg har fått ny jobb, og det første mine nye mearbeidere spurte om, var når jeg skulle ha barn, "for det er smittsomt her" sa de! Det de ikke vet er at jeg fikk egget tilbake 3 dager før jeg begynte! De får heller ikke vite noe før de ser det! (Er jo ikke så kult å få ny sjef som skal på barsel med "en gang") Kanskje det hjelper med miljøskifte?? Eller er det babyklisteret som gjorde det??

klemmer fra en optimistisk

Annonse

Det høres ut som sikre symptomer og jeg tror dette går veien, jeg! :o)

Min pus er jo også "fixet" men hun fikk et mye roligere liv sånn hormonelt sett etter operasjonen. Hun fikk bare oppleve èn løpetid, men det var jammen meg nok også for matmors del. Makan til kattejammer natt og dag i en hel uke skal man lete lenge etter. :o)

Hehe, ja det skal vel mer til enn miljøskifte for å bli gravid, men det er jo gøy å bytte miljø og få positive, nye impulser. Det kan være en kombinasjon av babyklisteret også som du sier, men mest er det nok fordi kroppen din rett og slett er klar...

Testdagen min blir på bursdagen min den 5. så jeg er hakk i hæl, venne. Måtte snooopi-babystøvet fra Køben gjøre susen. ;o)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...