Gå til innhold

Da var man blitt alenemor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo flyttet nettopp ut... Rart å være singel og ha en liten baby å passe på...... huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, men d var sikkert d beste for dere da?

Skrevet

oj, så dumt! får håpe det var for det beste da. sikkert veldig rart!!

Skrevet

Huff da,d var jo trist.er nok rart å bli alene.men du har d kansje bedre nå,hvis d var du som ville d da.

Skrevet

Da har dere sikkert en god grunn? Jeg har aldri helt forstått at man kan gjøre slutt på et forhold like etter at en har fått baby.

Skrevet

huff, det er mitt største mareritt iværtfall.. håper dere var enige om det og at dere tror det er det beste for dere og den lille. man kan jo ikke holde sammen for enhver pris heller.

Skrevet

å nei...så kjipt da.... uff...stakkar deg da!! Lyst å fortelle hvorfor?

Skrevet

Huff, da! Det er jo trist når man går hver sin vei, selv om kanskje du ville det? Jeg ser at det er mange som sliter med forholdene sine som skriver på sidene her. Det er tøft å bli nybakte foreldre. Og så får man kanskje et helt nytt syn på forholdet etter å ha blitt foreldre også. Meg og mannen har også hatt våre krangler etter at minsten kom, men det går heldigvis bra...

Jeg beundrer de som er alene med barn, jeg. Synes det er så slitsomt, og de timene far avlaster meg er gull verdt!

Lykke til! Det kommer helt sikkert til å gå veldig bra, men noen slitsomme stunder blir det vel... Men du har jo en veldig fin belønning i gutten din, da! :o)

Skrevet

tja hvorfor... han ville ikke ha oss/meg lenger. er vel ingen annen grunn enn det. Har hanglet lenge og i dag var jeg lei av å bli ignorert og oversett så da begynte jeg å pakke tingene mine og Martin sine, men han sa han kunne flytte i stede for så da gjorde han det da... Det jeg syns er verst av alt er at Martin ikke blir å få noen "ekte" søsken... rare tanker!

Skrevet

det hørtes ikke kjekt ut alså, får håpe dere klarer å samarbeide da slik at Martin får ha både mamma og pappa:)

Sender deg en klem og ønsker deg lykke til!

Skrevet

Jada, har skrevet samværsavtale med en fast dag i uka og så kan han komme innom når han vil. Vi er ikke uvenner, men det er ikke særlig gøy for det....

Takk for klemmen :)

Skrevet

Huff, så kjedelig for lille martin og deg! Det er sikkert ikke enkelt å innse at parforholdet ryker, og ta avgjørelsen om en av dere må flytte ut.

Men, du skal vite at jeg synes det er beundringsverdig av deg å være så sterk og uavhengig. Selv hadde jeg ikke klart med uten barnefaren, det er nok mitt verste mareritt akkurat nå i hvertfall..

Stå på videre, og lykke til.

Skrevet

Uff hørtes trist ut, men håper det var det beste for dere. Det er en stor overgang og gå fra samboere/kjærester til mamma og pappa, vi har også hatt våre krangler her, men funnet ut av det alikevel. Skjønner det er leit for deg, er min største skrekk også..

Sender deg en stor varm klem og ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Huff, så trist :(

Håper det går bra med deg og lillegutt!

Skrevet

Det kommer sikkert til å bli fint, selv om det er uvant i starten. Det ble slutt mellom pappan og meg da babyen vår var 7mnd. Det er over 3år siden. Jeg synes det har vært kjempegreit å være alenemamma. Eneste var at jeg gjerne ville ha søsken til barnet mitt. Pappan syntes også at søsken er viktig, så derfor lagde vi et søsken til eldstemann. Nr.2 er nå 9mnd, og jeg synes det går veldig bra å være alene med to, selv om jeg ikke har noe avlastning.

Lykke til. Kos deg med gutten din.

Skrevet

Skjønner det må være kjemperart :(

Håper det går bra med deg og Martingutten.

Så lenge dere får det bra sammen , så spiller det ingen rolle om han får "ekte søsken" .. Jeg har halvsøsken som betyr ALT for meg , kunne ikke vært mer ekte for meg , så det må du ikke tenke på :)

Ønsker dere lykke til videre,du og Martin :)

Klemmer fra

Skrevet

Masse lykke til fra meg! Du er kjempetøff! Husk at vi er her for deg om du trenger å få ut litt steam eller blir ensom og lei deg!!!

Og husk det er ingen skam å snu:) man vet jo aldri:)!!!

Skrevet

Signerer på det WenchePia og Tone Lisetuppa skriver her ang søsken. Søsken er søsken uansett om de er "hele" eller "halve"! Jeg vet om mange som har helsøsken som de har dårlig kontakt med, og omvendt.

lykke til videre! ;)

Skrevet

Jøsses!

Det var jo tøft gjort... Ikke sammen med barnefaren, men allikevel lage en liten søsken! :o)

Skrevet

lykke til.. ;) det kommer nok til å gå kjempe bra.. bedre at dere skilles som venner nå enn at dere skilles som uvenner..

jeg er helt enig med wenchepia og tonelisetuppa... sambo har 4 halvsøsken. han tenker aldri at de er halve...for han er de søskene hans.. så tror ikke du skal tenke på det...

er iallefall bra du har sønnen din nå da... så har du en trøst i hverdagen. man klarer ikke være lei seg noe lenge når man har en liten godklump å ta seg av..

LYKKE LYKKE TIL!:)

Skrevet

Så trist for dere alle tre!! Men hvis det ikke fungerer så tror jeg likevel at det er det beste for dere alle tre.

Jeg vet jo ikke årsaken til dette, men det du kan tenke på er at du nå ikke har forventninger til noen og vil ikke bli skuffet eller såret hvis du skjønner hva jeg mener. Du kan styre ditt eget liv, bortsett fra å ta deg av sønnen din.

Lykke til! Det går sikkert kjempefint når ting har fått roet seg ned og dere kommer inn i den nye hverdagen.

Skrevet

Åh, det var leit for deg, men samtidig tøft og modig å ta det valget. Dere har sikkert gode grunner til det og da er det best for barnet deres i lengden.

Søsken er de man vokser opp med uavhengig av om de er biologisk, hele eller halve.

Klem til deg og lykke til!

Skrevet

Leste du artikkelen i Dagbladet for noen uker siden? Skilsmissegrunn nr. 1: BABY... huff, er trist....

Skrevet

Så utrolig synd at dere ikke fikk det til å fungere.

Men tro meg, du klarer deg nok helt fint alene også. Jeg har vært alene siden jeg ble gravid, og pappaen til Marcus har ikke møtt oss enda! (han er snart 7 uker)

Alt går bare man har riktig holdning og klarer å løfte hodet og se fremover!

Stooor klem til deg og Martin!

Skrevet

Aleinemor funker fint, du er velkommen til oss på aleneforeldre sida :)

Det går nok bra, er rart og blir sikkert vanskelig til du har klart omstille deg, men alt du lurer på kan vi hjelpe deg med (håper eg)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...