Gå til innhold

Noen måte å finne ut om en har hatt en ma på??

rosalilla

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg liksom ikke så gravid.. er bare 5+1, men likevel.. Forrige gang jeg var gravid følte jeg d på kroppen rundt denne tiden tror jeg.. men husker jo ikke helt da.. kan ha vært seinere også.. Lurer bare på om d er mulig å ta en gravid-test og få et riktig resultat dersom spiren er død...? Eller vil den bli positiv uansett..?

Fortsetter under...

Den kan bli possitiv lenge etterpå , jeg hadde possitiv test 4 uker etter den døde. Men man har ikke mange symptomer så tidlig ! Det er veldig forskjellig men noen har kvalme og er trøtte og kjenner stikninger i magen mens andre kjenner ingenting . Du må til legen for å sjekke om alt er ok , men hjertet har ikke begynt ennå så tror det er vanskelig . Kanskje først uke 6 og 7 de kan se om alt er ok. Da kan du kanskje høre hjertet også

Er nok bare meg som er veldig hypokonder etter at d skjedde forrige gang.. Må prøve å bare tenke på noe annet, og ikke begynne å glede meg til noe baby enda.. men liksom bare ta dag for dag, så finner jeg nok ut etterhvert om d går bra.. Kan jo hende d kommer noen symptomer etterhvert også da..

Prøv å slappe av litt, ikke bekymre deg sånn. Det er helt normalt å ikke føle seg de minste gravid i noen uker, like normalt som å henge over doskåla. Det er ingenting du får gjort på dette stadiet uansett. Mest sannsynlig er alt bare fint, og denne graviditeten kan være helt forskjellg fra den forrige.

Gled deg over det som er bra, ikke ta sorgene på forskudd.

Jeg ønsker deg lykke til og sender deg masse optimistiske vibber.

Tro kan flytte fjell. våg å tro at det går bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...