Gå til innhold

Når fikk dere mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

de sier at de som har vært gravide tidligere får mage raskere enn oss førstegangs..

Men jeg er 8+4 og det syns tydelig allerede.

Venninna mi som ikke hadde sett meg på en stund trodde ikke sine egne øyne. "du må være en av de få som det syns med en gang du!"

Men det er sikkert hovedsaklig pga luft og sånn? har ikke gått opp i vekt, iallefall.. men selvom jeg har "tømt" kroppen skikkelig, (feks etter to nattlige tisseturer og enda en tur på morgenen,,) har jeg tydelig mage..

snodig.

Annonse

Hei

Er i uke 7, og venter mitt andre barn. Og det synes. Uten tvil. Hadde ikke helt flat mage fra før, men var ikke tjukk heller. Lurer fært på hvordan jeg kommer til å se ut i fjerde måned. Vet at det er mange det knapt synes på da, men jeg kommer vel til å ha litt av en struttemage...Uff..

Hei :)

Jeg er i min 11 uke nå, og jeg kan ikke akkurat si at det synes at jeg er gravid... Buksene strammer litt ekstra da- spesielt når jeg sitter.. Sitter på jobb med bukseknappen åpen :) Dette er mitt første barn, og jeg venter i spenning på denne magen...! Har hørt mye forskjellig om når magen synes... har venninner som sier at magen ikke kom før det var gått 4-5 måneder!!

Jeg er 8+0 idag,og det vises ingenting på meg. Kan heller ikke kjenne noe nederst på magen,så begynner å lure på om jeg bare er innbilt gravid eller noe! ;-) Det er ekkelt med bukser som trykker mot magen,men de passer akkurat like fint som før.... Dette er min første,og jeg har bakovervendt livmor,så kanskje det har noe å si?

Annonse

Ja. Man har livmor som enten vender litt bakover eller forover,sånt ser de på GU,dersom du noen ganger har hatt det. Vil tro at dersom den vender litt bakover vil det ta litt lengre tid før magen kommer,og vender den forover vil det kanskje vises litt tidligere.... aner ikke,men synes det høres logisk ut iallfall! .-)

Første gang gikk jeg i mine egne bukser til jeg var halvveis i svangerskapet. 2 . begynte jeg sikkert med mammaklær ikke så lenge etter 12.uke. Nå er jeg vel snart 9 uker på vei, og det er vel synlig hvis amn vet hvordan jeg så ut før ja;) Buksene bregynner å bli trang i alle fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...