Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg har ikke redd den enda, men har så lyst, men er redd den blir stående for leng og støve ned. 9 dager til termin nå.
Beatej80 Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hvis du kun har 9 dager igjen til termin så er det vel greit å ordne klar senga vel? Ikke vet jeg, men fødselen kan jo starte når som helst nå, så greit å gjøre klart det meste?
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Oi. Bare 9 dager igjen... Jeg har hatt lyst til å re opp senga i over 1 mnd nå, men det er jo litt tidlig. Har enda 2 mnd igjen... hehe Tenkte jeg skulle re opp senga etter jul. Da er det 3 uker igjen til termin... Kan jo hende babyen kommer litt før...
Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Hehe kanskje jeg bare skal re den da:) Den er jo forsåvidt klar, mangler bare trekk. Kanskje jeg skal gjøre det i morgen. Legge et pledd over eller no:)
Mamma'n til Julian Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Gjorde den klat for ca en uke siden. La et pledd over så den ikke skal "støve ned"
mensana Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Sambo gjorde det i kveld mens jeg var på et møte! Termin neste tirsdag..
___ Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Regner med at mannen min gjør det mens jeg er på sykhuset.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Oi... jeg vet ikke engang hvor senga er hen!! Takk for påminnelsen! Enda en stund til (etter nyttår), men likevel. Vet ikke om alle delene er der heller... ooooppps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå