Gå til innhold

Presentasjonsrunde,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg!

Er 30 år, bor i Moss sammen med min samboer. Jonas er min første, 6 måneder har han blitt allerede :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 22 år, fra Trondheim. Har samboer på 23 år, og sammen har vil lille Isack på 10 mnd.

Skrevet

Hei.. Jeg er fra Oslo er 26år, samboer. Samboeren min har en jente på snart 4 år fra før 50/50 og sammen har vi en datter på snart 3mnd

Skrevet

Jeg er 28 år, lykkelig gift og bor i skedsmo kommune. Vi fikk vårt første barn i oktober og lille Linea er nå nøyaktig 3 uker :))

Skrevet

hei! :)

jeg bor også i larvik, er 25 år og har ei nydelig lita jenta på et halvt år.

er samboer her også ja.. mann, hus, hage, bil, gjeld og katt!! :)

dere larviksfolk.... blir det no` formiddagskino på munken igjen sånn om det har vært før tru? synes det kan høres bra ut for oss hjemmeværende? :)

jeg liker disse sidene her. knall å få svar på mye man lurer på og få høre andres erfaringer.

Skrevet

Hei, er ganske ny her jeg også :-) Lukas var 11 uker i går! Er 25 år og samboer med en på 42. Har kjøpt eget hus i år! Vært sammen i 7 år! Bor og er fra Harstad.

Skrevet

Hei! Jeg er også ny her. Jeg er 26 år og er gift. Har ei jente på ti måneder. Jobber som sykepleier, men er jo i permisjon nå da.

Skrevet

Heisann,

Jeg er 30 år og fikk en nydelig gutt i juli, så nå er han allerede over fire måneder! Er gift og bor i Oslo.

Skrevet

Hei!

Jeg er 27, bor i Bærum med mannen min som også er 27. Vi har lille Theodor som akkurat har blitt 5 mnd :o)

Skrevet

hei!

Er 28 år, har samboer og hund. Vesla er 3 uker ( i morgen). Vi bor syd i Oslo. Gleder meg til hun blir større, da jeg syns det er vanskelig med en som er så liten... ( hva skriker hun for nå da???)

Skrevet

Jeg er 24 og har en snuppe på 4 mnd til lørdag! Samboer med pappaen :) og vi bor i oslo!!

Skrevet

heisann:)

jeg bor i østfold, er 27 år, gift med(i mine øyne) verdens beste mann og vi har to nydelige tuller på ei på 4 år og ei på 8 mnd.

Skrevet

Heisann

Jeg er 28 år og bor i telemark. Samboer, datter på 10 år og sønn på

7 mnd. I tillegg to bonusbarn, jente 12 og gutt 8.

Skrevet

Hei:)

Jeg er 24 år og bor i Larvik (er fra Sandefjord)...samboer med en på 26 år:) Lillegull er 5 mnd:)

Tulle 15.mai: Visste ik d har vært formiddagskino i Larvik tidligere jg...og hake peil om det er nå heller...ik tenkt på det en engang!!:) Min lille pode er så og si "umulig" å ta m på kino tror jg...men alt er jo verdt et forsøk:)

Skrevet

Hei!

Jeg er 24 år og kommer fra Arendal. Bor i nærheten av Drammen nå. Er gift, har en sønn på 20mnd, og ei lita tulle på 5uker!

Skrevet

Hellu :)

Er 23 år, og aleinemamma me snuppa mi på 9mnd, bor i førde i sogn og fjordane :)

Skrevet

Hei, jeg er 28 år og samboeren er 34år. Vi bor i Bergen og har en datter på 4 1/2 mnd.

(ps er våken nå fordi da jeg skulle hente meg litt drikke oppdaget jeg at jeg hadde glemt å henge opp klærne til Oda, og så var det regningene jeg trengte å betale også....det er visst alltid noe å finne på uansett når på døgnet når en har en liten en har jeg funnet ut...hehe)

Skrevet

Jeg er 34 har to barn en datter på 10 og en ganske fersk gutte bass på 3 mnd.Er samboer bor i Moss.

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er 32 år, gift, og har to lykketroll. En jente på 2 år og en gutt på 6mnd. Jeg er ingeniør og vi bor på Kongsberg.

Skrevet

Hei jeg er 32 fra Baerum og gutten min er 4 mnd og heter Idris.

Skrevet

Hei! Velkommen:)

Jeg bor 10 min unna Hamar og er 22 år. Bor med samboeren på 30.

Vi har ei lita tulle som var 10 uker i går;)

Elsker å være mamma;)

Skrevet

hei!!

Jeg er 31år og bor i Sarpsborg. Jeg er samboer og har to gutter Fredrik 9 og Herman 10 uker. Jeg er også ny her inne. var tidligere på BIM.

Skrevet

Hei...ny her jeg også...jeg er 28 år og bor på Kløfta. Er gift og vår lille prinsesse er 3 uker i dag :)

Er det flere fra Ullensaker/ Kløfta her.....hadde vært koselig med selskap for Trilleturer osv.

Skrevet

Hei! Jeg er 34 år, gift og har ei jente på snart 5 mnd og to hunder. Vi bor på vestlandet, men er fra trøndelag.

Skrevet

Heisann:)

Jeg er 27 år,har samboer på 31.Vi fikk en liten gutt for 2 mnd.siden,vår første.Jeg er barnesykepleier,men selvsagt i permisjon nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...