Gå til innhold

Presentasjonsrunde,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helluen :)

Jeg er 30 år, samboer og mor til to gutter, eldste er 8 år og yngste er 7 mnd i dag :)

Jobber som helsesekretær i Tromsø.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... jeg har en datter på 4 mnd, samboer og bor i Bergen. Selv er jeg 28 år..

Skrevet

Hei.

Jeg er fra Skien, er 27 år og har en samboer på 30.

Vi har to barn, Aurora på 4 år, og Emrik som er 3 1/2 mnd.

Skrevet

hei=)

Jeg er fra ålesund,er 19 år(20 i januar), samboer/forlovet og vi har en prins på 4 mnd=)

Skrevet

Heia=)

Jeg heter Wivi og er 22år og bor i Trondheim. Har samboer og en liten gutt på 9,5mnd =)

Skrevet

Jeg er 27 år, sykepleier og fra Drammen. Jeg har en datter på 2 1/2 mnd sammen med samboeren min på 39 år.

Skrevet

Hei! Jeg er 27 år, samboer og bor i Tromsø. Har en herlig gutt på snart tre måneder. Har ikke vært en aktiv skribent på disse sidene tidligere, desto mer aktiv leser :)

Skrevet

Hei!

28 år og gift. Fra Trondheim, men bor i Askim.

Har to barn. Jente på 5 og gutt på 4 mnd!

Veldig aktiv leser, men ikke så aktiv skriver...

:)

Skrevet

Jeg er 23 år, bor i eget hus på en gård i stavanger sammen min samboer og vår lille nydelige sønn på snart ni mnd. =)

Skrevet

hei.

er fra trøndelag.35år,gift.har hund,katt og 5 unger.

den minste er da 2mnd bare.

Skrevet

hei hei. også ganske ny her..

jeg er snart 22 år. bor i sarpsborg sammen med min snart 27 år gamle samboer og vår herlige lille gutt på 3 mnd.

Skrevet

Hei!

Jeg er 28 om to dager (hjelp!!!), har en gutt på 8mnd. Faren hans er australsk, og bor dessverre der....Bor i Oslo, på østkanten ;)

Skrevet

hei hei:)

jeg er 29, og har ei lita tulle på 8 mnd (hmmm hun begynner kanskje å bli stor da;)) gift med verdens flotteste mann;) har hund og stasjonsvogn:) og bor i Buskerud.

Skrevet

Hei!

Er selv ny her inne. Er 24 år, samboer 28. Har ei lita prinsesse på snart 5 uker. Kommer fra Nord Trøndelag.

Skrevet

Hei hei=)

Jeg er Sunnmøring, og 25 år gammel. Samboer og mamma til en hærlig liten gutt som blir 6 uker på fredag.

Skrevet

Er fra Nedre Romerike, 33 år (snart), samboer, har en gutt på 6 mnd.

Skrevet

Hei hei, Maiken og jeg bor i Sandefjord, jeg er 25 hun er 8 mnd i morgen :o)

Skrevet

Hei på du!

Er selv ny her :o)

Jeg er 24år, har tre barn: Amalie på 3år, Julian på 2år og Mathilde som blir 6uker på torsdag :o) Forlovet og bor i Ringerike kommune.

Skrevet

Hei!

Jeg er 27 år, student (permisjon nå), gift og mamma til min vakre gutt, Christian. Vi bor på Oslo vest.

Skrevet

39 år og har 3 barn fra 8 mnd til 18 år:-) Sambo med verdens snilleste og han er 34, vi bor i Moss

Skrevet

22 år med samboer. Bor i Lofoten:)

Har en gutt på 6 mnd:)

Skrevet

Jeg er 34, har 3 barn på 14,12 og 2mnd. Sambo er 40 og har et barn på 16 fra før. Jobber i helsevesenet og er fra østfold...

Skrevet

Hei! Jeg er også fra Fredrikstad. Jeg er 25 år, gift med en på 26, og har en nydelig sønn på 4 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...