Jeg å min lille gullkomp Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Det jeg lurer på er... Min permisjon er ferdig 18 januar.. jeg var så uheldig å miste moren min for 4 mnd siden... sliter enda etter det... nå føler jeg at jeg ikke er klar for å gå ut i jobb enda... jeg er lærling også.. hvor lenge må jeg jobbe for å få ut sykemelding etter permisjon...
-stine og liam- Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 uff,kondulerer!! forstår godt at du ikke vil ut i jobb! det tar tid å bearbeide sorg! håper det går bra med deg!! var du sykmeldt før du gikk ut i mamma-perm? viss ikke..du skal vel kunne bli sykmeld ut i fra hva du får i mamma penger antar jeg.. for da bruker de lønnspappirene fra svangerskapsperioden. tror det skal gå fint. ring trygdekontoret du. de vet:) lykke til,og ta den tid du trenger. stå på ditt!!
Jeg å min lille gullkomp Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Tusen takk for ett fint svar... det går sånn passe bra... håper bare at det vil bli bedre.:-) føler at jeg lissom ikke har fått kosa meg så mye i denne tiden sammen med lille gutt.. men jeg er på bedringens vei... heldigvis... har en svigerinne som jeg kaller stinemor som ligger å føder nå:--) artig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå