Gå til innhold

Hvem andre har IKM i uke 49...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Maia!

Vi er i vår 5. pp nå, men hadde en SA i fjor da, etter å ha blitt gravid på første forsøk. Så denne gangen ser det ut til å ta litt lengre tid. Men jeg kan jo ikke klage da, når det er så mange som har slitt myyyye lengre.

Jeg bruker EL-tester fra billigtester denne pp'en, har ikke prøvd dem før, så blir spennende å se om jeg får positiv test i mårra.

Tar også litt hostesaft når jeg husker det, vil at det skal klaffe nå...!

Jeg har IKM den uken, den 10 desember. Jeg venter vel EL i helga eller på mandag. Forhåpentligvis på mandag, for i helga er mannen min og jeg fra hverandre!

Så det blir å ha seg like før avreise og like etter hjemkomst for sikkerhetsskyld!

Lykke til dere andre!

(Hvis det ikke blir klaff denne måneden får jeg EL på julaften.. Forhåpentligvis vil denne rolige, fine tiden av året hjelpe oss til at spiren sitter.. Prøver å la være å tenke på at vi har vært gjennom en sånn tid en gang før uten å ha fått klaff,men, men..)

Hvis det ikke skjer noe nå, så skal vi legge hele greia på hylla en stund. Har fått beskjed fra legen om å komme til henne på nyåret hvis intet skjer. Tror jeg venter litt med det. Må ha en stund uten babytanker tror jeg. Vi hadde en SA i april, og sliter nå med å få til en ny spire. Men jeg vil, jeg vil!!!! (:0)

Annonse

Hei jeg har ikm i uke 49, men vet ikke helt hvilken dag for har litt ustabil syklus 29 til 34 dager. Så får vel ta utgpkt i den lengste og da er det søndag 10. Vet ikke om jeg vil teste etter el for er mye vekk i jobben min og vil bli litt lei meg hvis el test er positiv når jeg er på jobb. bedre å vente litt i spenning. men har jo lest at sæd lever i opptil 4-5 dager så hvis det stemmer får jeg dekket opp reisedagene:)

Heia!

Jeg hadde positiv el test fredag og lørdag. Tok en i dag og bare for å sjekke, og den var helt negativ.

Så nå venter jeg i spenning! Regner med jeg prøver å teste om to uker...Hvis jeg klarer å holde meg da...Har jo lyst å teste hele tiden, men vet det ikke er noen vits før det har gått to uker.

:))

Lykke til alle sammen!

Hei alle sammen...

Jeg hadde positiv el-test søndag og igår. Idag steg tempen, så jeg regner med at jeg hadde EL igår..

Så da setter jeg meg opp på IKM mandag 4. desember..

(Har tidligere laget en tråd for IKM uke 49, må se om jeg greier å finne den frem igjen..)

Klem til dere alle...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...