Gå til innhold

Nå har jeg tatt lapraskopi!

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed om at jeg har en tett eggleder og endometriose.Så nå blir det spennede å se om vi får det til uten no hjelp, de fikk fjena alt av endometriosa, men det kommer jo tilbake, så det er kjedelig!Har ikke lyst til å gå gjennom det her igjen, selv om det ikke var så ille som jeg trodde!Har ikke hatt no særlig smerter.Men lurer på om noen vet sånn ca. hvor lang vente tid det er på prøverør på rikshospitalet?

Klem fra meg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7160840-n%C3%A5-har-jeg-tatt-lapraskopi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med vel overstått lap - forsåvidt godt å få en forklaring på hvorfor det ikke klaffer, ikke sant?

Riksen har 9 mnd. ventetid på prøverør, så mitt tips er å sende inn søknaden så fort som mulig (dere kan jo prøve på egenhånd i ventetiden).

:-)

Hei på deg!

Så flott at du er ferdig med dette og har fått noen svar. Det er godt du ikke har noe særlig plager etter lap. Men vær litt forberedt på at du godt kan få noen dager hvor det kommer mer smerte og evt noe kvalme. I så fall er dette helt ufalig og ganske så vanlig. Men krysser fingrene at dagene framover også blir gode for deg.

Ellers vil jeg også si at det er bare å få unnav søknaden på ivf, for om du velger riksen eller ullevål er det 9 mnd ventetid...

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...