Gå til innhold

grr. sambo kan ikke være med på første kontroll likevel!!!

Anbefalte innlegg

hadde gledet meg til å ha han med, så han følte svangerskapet litt mer "ekte"... har kansje også noe med at forrige svangerskap var jeg alene og har gledet meg til å endelig ha en å dele gledene med denne gangen..så sier han så fornøyd at han har fått time til fyjoterapaut klokken halv ti på onsdag... (legetime 9.45) ble dritskuffet...hehe skikklig teit av meg, men sånn er no de hormonene :)

*klage klage*

Fortsetter under...

Det var trist å høre. Hadde det vært meg så hadde jeg klikket. Samboeren min sa først at han hadde andre palner, men da ble jeg sur forsi det er ikke bare min spire men hans også. Han skal ta like stor del av det hele.

Han ble ikke med til første legetime, men til UL MÅ HAN BLI MED. Det er mest fordi jeg har hatt en SA en gang og en en tom livmor en annen gang. Han må være med og støtte meg. Og selvfølgelig se lille hjerte banke er bare sunt for han, slik at hen ser det lille livet i meg :)

Skjønner godt du blir skuffa!! Jeg spurte min sambo om han ønsket å være med da jeg bestilte time, men han ønsket ikke... Føler at kontrollene er mer for meg... Men UL ønsker han å være med på...

Men om du ønsker han skal være med, så burde han stille opp!! Dere er to om graviditeten! :) Be han forflytte timen sin....

hei igjen..

litt blidere nå...ble bare så skuffet i sted..

Det er hans første time hos fysjo og det var den eller en om to uker... å han har ventet lenge så han må jo bare gå...bare ville ikke forstå det isted..hehe..

Han ble lei seg selv når han skjøntedet var viktig for meg, men jeg sa han fikk være med en annen gang.. viktigste er jo hjerteslagene og ul... men tenkte bare det ble mer virklig for han om han var med denne gang også.

Han går bare å bekymrer seg for at noe skal vare galt han så tør ikke glede seg enda...dust!! hehe..

hei hei

Jeg er 1. gangs gravid og tenkte ikke engang på å innvitere med meg samboeren min på 1. kontrollen. syns liksom det ikke var nødvendig, fordi det er jo kun en blodprøve, litt løst snakk og om man eventuelt har noe spm.

Jeg syns i hvertfall at det hadde vært unødvendig å ha han med.

Men jeg vil selvfølgelig ha han med når jeg får noen flere mnd på nakken og at han SKAL være med på ultralyd.....

Men alle er jo forskjellige for all del.

klem

det er jo sant..

Men 1. kontroll er uansett spesiell. han trenger ikke være med på noe annet enn hjertelyd og ul liksom..

Men var fordi jeg ville han også skulle få det "bekreftet" og at det sku bli litt mer virklig og at han også sku få forklaringer på ting..

Ikke minst fordi vi faktisk er TO om dette.. Noe jeg ikke var forrige svangerskap..hehe -det er nok der det sitter!! :)

Men uansett kontrollen gikk fint, og sambo kom opp ¨preiket litt etter behandling mens jeg ventet på å komme inn til blodprøve:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...