mars jente Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 hvordan merker dere sparkene fra den lille? jeg er nå snart 24 uker på vei.
mars jente Skrevet 20. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2006 ingen som kan beskrive følelsen av et spark?
tuppen og lillemor Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 ett godt dytt innenifra... er selv i uke snart 22 og har kjent spark i noen uker.
Kondis som en murstein Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Jeg er 21 fullgåtte uker imorra, og kjenner spark hver dag. Jeg kjenner de ganske sterkt. Det dunker, og jeg kan både kjenne og se de utenpå magen. Noen ganger når de er litt svakere, kjennes det ut som luftbobler som sprekker...
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 eg e 27 uker på vei og har kjent liv siden uke 14-15... Ibegynnelsen var det som om det var masse bobling men nå er det som om noen banker på innenfra og vil ut. Av og til kjennes det også ut som om eg har lèamus i magen. (muskelkrampe) Det e egentlig ein ganske deilig følelse å vite at inni der ligge skatten våras og vokse og blir større og snart komme ut te oss... Noen ganger kan eg o sjå at det sparke. Spørs kossen ungen ligge...
Gjest Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 jeg kjenner små dunk nederst i magen rett ved trusekanten:) kjenner mest om kvelden og tidlig om morgen... veldig god følelse:) jeg er i uke 19 i følge UL termin, (men tror ikke på den siden vi hadde sex kun en gang den måneden, og jeg vet når det var, så er i uke 20 i følge min gamle termin....)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 jeg husker at de første sparkene kjentes ut som sommerfulg vinger mot magen, det var en kjempedeilig følelse ) nå er jeg i uke 15 med nr 2 og venter i spenning på å kjenne det igjen, men regner med at det tar noen uker til.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Jeg er 21+4 i dag. Sparkene til jenta kan beskrives litt som dette: Dersom du tar tunga og trykker den raskt ut i kinnet. Hehe, litt merkelig forklart, men det kjennes litt slikt ut!
Jente1980 Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Jeg er 20+4 på vei, og kjenner liv og røre hver dag, spesielt på kveldene... Og det kjennes ut som om du prikker deg selv med fingrene på huden/magen, bare at det er på innsiden istede for på utsiden;) Har vel kjent det jevnt i snart 2 uker nå. Enda ganske svakt, og samboer har ikke fått gleden av å kjenne noe enda, men det kommer vel tidsnok. Og når en først kjenner det så er det ikke til og ta feil av:) En fantastisk følelse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå