ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 ??? HAR DERE NOEN IDEER..JEG KOMMER IKKE PÅ NOE NAVN..DET SKAL VÆRE A.S BAK...HJELP!!!!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 kan ikke gi deg noen god hjelp der om du ikke sier hva slags firma detta skal være???!??? marias sport passer ikke til en butikk med klær for gamle damer liksom...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 nei..hehe,enig..men vet ikke hva jeg skal si..for er ikke no spes..jeg har et firma som jeg bruker til det jeg driver..kiosk...men det kan jo være andre ting jeg ksla bruke det til..men bare et arbeidsfirma..noe seriøst og BRA!!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 konsulentfirma..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 MEN jeg kan ikke si eksagt hva jeg skal drive med..kan jo hende jeg skal importere klær feks...neste gang kanskje jeg skal inportere kjøkken..men jeg har et firma som er i virksomhet nå..men det firma startet jeg da jeg eide skobutikker og det gikk på hue og rævva pga noen samarbeidspartnere og bank..så vil helst ikke bruke det videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå