Gå til innhold

Hun nekter å ligge på ryggen på stellebordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så og si umulig å få på henne bleien, ligger og vrir seg og hyler.. Har prøvd å gi henne forskjellige leker ol, men hun skal absolutt snu seg på magen. Har også prøvd å ta stellet på gulvet, men det nytter ikke. Nå syns jeg at stell og bleieskift er blitt et ork, med hyling og skriking. Det blir vel sikkert ikke bedre framover heller, hun er 6 mnd. Noen andre i samme situasjon? Vær så snill å si at dette kun er en fase som vil gå over. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er likedan hos oss, han snur seg over med en gang så det tar en evighet og stelle han. Kan jo kle på han når han ligger på magen, men bleien er det verre med. Han er 5 og en halv måned, og regner med at det fortsetter sånn fremover. Vurderer å gå over til libero up&go, kanskje lettere å få på:-)

Skrevet

Hei, jeg kan bare si at jeg har akkurat samme opplegg her, bare at jeg ikke tør å stelle henne på stellebordet lenger og har begynt på gulvet (gjorde jeg fra hun var ca 5 mnd, da ble hun fullstendig kålmark). Den siste måneden har hun også begynt å stikke av fra stellematta - hun krabber lynraskt... Så jeg også håper det går over. Men har også lært at Up&Go bleier er raskere å få på en vanlige.....

Kunne ikke gi deg noe svar, men du er iallfall ikke alene....

Og snuppa mi er 7 1/2 mnd

Skrevet

Det er godt å vite at det ikke bare er mi tulle som er umulig. :-D Kanskje jeg skal prøve up&go. Men det er jo fremdeles et problem å få vasket henne skikkelig...

Skrevet

Ja hehe, de må jo vaskes selv om bleien bare kan dras på ev. Har gutt jeg da, så av og til bare skyller jeg han i vasken hvis det er helt umulig. Hvis ikke må jeg vaske med en hånd, men jeg med den andre holder han fast. Ikke lett dette her:-)

Skrevet

Sånn er det her også! Full baluba på stellebordet! Synes i grunn ikke det er lettere med up&go- liker bedre de vanlige.

Ja, det er nok en fase, det som det meste annet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...