Gå til innhold

tips til å sette igang fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få satt igang fødselen? Har en dag igjen til termin og kunne godt ha tenkt meg å fått ut den lille nå snart. Alt er klart hjemme, så nå venter vi bare på mirakelet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æ å vil ha nånn tips som e enkel fer mæ å gjør for at fødseln kanskje kan settes igang... Vil ha ut litj frøkena no...

Skrevet

Press ivei jenter! Neida. hehe. Har samme lysten til å få ut den lille jeg også. Har termin i dag, men det er helt "stille" her på den fronten.

Skrevet

Babyen kommer når den kommer.......-men det går jo an å prøve noen kjerringråd, men det er jo umulig å si om det er de som hjelper eller om det hadde skjedd uansett.

SEX- masse sex

kanel

tur i oppoverbakker

ananas -fersk

bitter lemon

sterk mat med chili

trappegåing

husvask

Er kjempeklar for fødsel selv også, men det finnes nok ikke noen mirakelkur for å starte det hele nei......

Skrevet

baby kommer når H¤N er klar for det..

verken før eller seinere..

det er greit nok at VI vil ha dem ut, men ungene kommer når DE er klare for det.. de har bare godt av å være der ut tiden, og litttil vist de må...

syns vi skal slutte å være egoistiske, og begynne å tenke på barna..

selv har jeg ikke lenge igjen til termin.og er så drit LEI!!!!! herregud asså.... kjempelei!!!!! gledermeg SINNSYKT til han kommmer og kroppen min blir normal..

men jeg vet at han kommer når HAN er klar.. ikke når jeg vil..

Skrevet

I forrige svangerskap kjørte vi tur på en hompete grusvei i vårløsninga. Da vi kom hjem gikk vannet... Tilfeldig?

Skrevet

hompetitten hompetatten hompetitten teia .hihihihi

trur faktisk den hompeturen gjorde utslaget..

det jeg har hørt av kjerringråd er:

-ikke chilli i maten sterk mat men HVITLØK....jupp hvitløk er greien noen sykehus lager den faktisk altså fødepizza kalller de den.. hvitløk i bunnen og i mixen du har på uannsett og du spiser vegetar eller kjøttpizza..

-sex i den forstand at mannen spruter sæden sin inni vagina ,men dette må gjøres myyyyyyye altså flere ladninger med sæd..det er sæden som modner ekstra livmoråpningen

-gå i trapper opp og ned (her bør du velg en trapp med rekkverk og en som ikke er så lang at du vil være i fare for å falle)

-hoppe hoppetau...

her var noe i hvertfall..

lykke til jeg begynner med dette sanrt jeg og vil bare ta med en tur på ul igjen så jeg vet at ungen ikke er forliten..

har faktisk en god oppskrift på nanbrød med hvitløk og daniya som kan også ha samme effekt som pizzaen og gjett hvem som begynner å bake den snart..jupp meg..

lykke til

om noen er int i oppskrift gi beskjed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...