Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 E dt bare æ som slit me litt ekstra sjalusi?og ikkje minst som plages me masse tanka om økonomi? Vel, e jo kanskje dumt dette, men min sambo ska på julebord i des., vi ha krangla mye fram og tebkae, han får alt dekt for å dra te oslo, men så e dt noen luringa han jobba me som ha funne ut at de ska ha ei natt på danskebåten, dermes betyr det 1500 kr ekstra rett før julaften. I tillegg veit æ kor full min samboer kan bi og det ha jo vært så mye ombord på de der båtan i dt siste...e så redd for at dt ska skje no. I tillegg har æ store problema me at han kanskje finn sæ noen andre sia æ e så kjip på det seksuelle plan...veit han ælska mæ og alt, men føl mæ liksom ikkje heilt trygg...han har jo så mange jentevenna...såe...ska æ bekymre mæ så mye egentli?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 hei. jeg skjønner du er mer bekymra nå.. det er helt vanlig å være mer bekymra og sjalu når man er gravid.. man er mer sårbar.. men om dere har et bra forhold så trenger du ikke være redd for at sambo er utro mot deg.. uansett hvordan sexlivet deres er. han føler seg sikkert og mer bundet til deg, nå som du er gravid, og kommer nok til å savne deg masse når han er borte. når det gjeder pengene skjønner jeg deg godt.. man har ikke alltid for masse av de... og 1500 før jul er masse. dere kan jo event si at de 1500 ekstra er hans julegave i år.. om det er det han vil er vel d ok.. om ikke, så MÅ han vel ikke på danskebåten...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå