Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Tusen takk for fin mail og hyggelig tilbakemeldig i fra deg i går..jeg ble nesten satt ut jeg da jeg så hvor mye postitiv jeg har i vente..blir spennende og se om det stemmer da at jeg blir gravid rundt juletider..:) håper det...har ventet i 3år nå på dette øyeblikket ! Jeg anbefaler dere andre her inne og sende en mail til Kimby..hun er bare helt super flink Klem
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 tusen takk...ser du kanskje no om mitt problem..du har jo evnene til det:O)
Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 hmmm...jeg bruker bare pendel jeg...men mener du at jeg kan legge den bort?? Pappa ringte meg for noen dager siden og forteldte meg at han er klarsynt så kanskje der jeg har arvet alt sammen...)
Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 pruker du det???nei det er bare tull hehehe legg den bort du og stol på det du ser selv...også kan du svare på mitt spm???hehe
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 hehe...nei hærregud tørr jo ikke det..tenk så mange jeg vil lure da?? hehe...jeg sitter og ser på spørsmålet ditt og tenker så det knaker...det kom frem et bildet i hodet mitt..men det var så dumt at jeg kan ikke si det...hahaha...
Gjest Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 skulle gjærne likt og vist hvordan jeg kan bruke evnene mine da??
Gjest Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 det første som datt i hodet på med var ei jente med mørkt langt hår som løper andpusten bortover en vei..og ser seg tilbake heletiden...og har en vinrød kåpe på seg...uff nå driter meg meg bare ut..hehehehe...
Gjest Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 du har veldig sterke evner i deg så det eneste du trenger er å stole på deg selv og det du ser..så vil alt falle på plass av seg selv
Gjest Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 men hvorfor klarer jeg ikke og få dem frem da?? jeg vil jo så gjerne...jeg snakker veldig mye til hjelperne mine igjennom pendelen og da får jeg veldig ofte svar på ting og tang..spennende ))
Gjest Skrevet 20. november 2006 #11 Skrevet 20. november 2006 da har du ikke nok kontakt med ditt indre til å bruke dem..det må du få og det har noe med å stole på deg selv.....og mitt spm da hehehe er så nyskjerrig..skulle ønske jeg kunne finne ut av det selv
Gjest Skrevet 20. november 2006 #12 Skrevet 20. november 2006 jeg er veldig usikker person...noe som ikke passer sammen med stjernetegnet mitt..hehe..........tror jeg skal begynne på karate jeg..selvforsvar...hihi..neida..det kommer nok skal du se...som du sa i går jeg trenger og finne meg selv og det stemmer nok det ) jeg er en veldig stærk person som men noe usikker og det skal bort...tro meg
Gjest Skrevet 20. november 2006 #13 Skrevet 20. november 2006 hmmm vinrød kåpe...tror ikke jeg kjenner noen med det..men du tviler på deg selv..ikke gjør det
Gjest Skrevet 20. november 2006 #14 Skrevet 20. november 2006 Takk for det .. skal ta med meg orda dine og putte dem bak øre men nå må jeg gjøre litt skolearbeid her... Ha en fin kveld Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå