Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Og det gikk helt fint! Likte det godt. Hun er litt over 8 mnd ) Men så lurer jeg på en ting. Kunne jeg lagd porsjoner og fryst ned? Eller egner det seg ikke til frysing? Blir glad for svar )
baby220206 Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Dette lurer jeg også på!! Hvilken saus hadde dere?
Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Lagde hvitsaus, men uten krydder og salt. Men så kom jeg på etter at vi hadde spist at det er jo store deler melk i hvitsaus, og det skal hun jo ikke ha enda?? Eller gjelder det kun å drikke melk?
Mamma´n til A og F Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 "Når barnet er et halvt år kan man tilsette kumelk i maten. Det er fordi den melkemengden som brukes i matlagingen ikke er så stor. Dessuten tåles kokt melk bedre enn den ukokte." Dette har jeg sakset fra "min side" og relevante artikler til 6 mnd her inne på Dib. MEN vet at andre sier 10 mnd... Forøvrig selger småfolk barnemat fiskeboller i hvit saus fra 8 mnd.... Like klok?
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Aha! Takk skal du ha! ) Noen som vet om det kan fryses ned da?
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 det kan fryses ned! Det meste kan fryses:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå