Gå til innhold

dere som har kviser, hvilket kjønn venter dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gutt fra før, og kan ikke huske å ha disse plagene da. Nå har jeg ofte kviseutbrudd i ansiktet, på halsen, skuldrene å ryggen....skal si jeg føler meg sexy:-) Lurer på om dette er et jentetegn, selv om jeg har gutte følelse???

vet dette er veldig individuelt, men litt morsomt å høre hvordan ande erfarer det:-)

Skrevet

Jeg venter jente og jeg har gjenopplevd puberteten.. hehe.. masse kviser, mest i ansiktet da, men de har kommet på ryggen også!!

Skrevet

Hei,

Jeg venter en gutt og jeg har hatt MYE kviser en stund nå, både i ansiktet, på ryggen og på skuldrene. Ikke spesielt sexy nei:-(

Skrevet

Jeg venter jente, og ser ikke ut :-O

Skrevet

ikke kviser denne gang, venter jente... sist hadde jeg mye, fikk gutt.

Skrevet

jeg venter og gutt, og har og fått puberteten i retur. plaga meg veldig først, men nå må jeg si at jeg ikke bryr meg.. om kviser er den største plagen min i svangerskapet er jeg fornøyd :D

Skrevet

venter jente, og ser ut som en fjortis..

Skrevet

Jeg venter gutt... Har riktignok hatt endel de siste årene, men ikke så ille som i perioder nå...

Skrevet

hehe.....koselig å se at det er flere som sliter med sånne sexye greier, men jeg er jo enig at dette er det minste problemene med å være gravid....

Skrevet

Venter jente og kunne også godt klart meg uten alle disse kvisene...

Skrevet

Masse kviser forrige gang, så ille at jeg fikk en spesial kvisedrepekrem av legen...og fikk gutt... Denne gang, ikke en kvise (ok, kanskje en liten inniblant) og har litt følelse på jente.... (men den er veldig tvetydig enda... litt for tidlig tror jeg)

Har hørt at masse kviser er gutt for "gutte-hormoner" gir de ekstra kvisene...

Skrevet

venter gutt, har mye kviser. forrige gang når jeg fikk jente hadde jeg perfekt hud.

Skrevet

Jeg hadde ikke noe særlig med kviser sist, da fikkjeg gutt. Nå har jeg ikke så mange, men de som kommer er STORE! Ser jo ut som Rudolf om dagen! Nå vet jeg ikke hva jeg får, men er også mye mer kvalm denne gangen... Blir spennende å se på UL i desember!

Skrevet

Full av kviser. UL sier det blir jente... Men de kan jo ta feil....

Skrevet

Hadde ikke kviser da jeg gikk gravid med datteren min, men denne gang fikk jeg masse kviser i trynet med en gang... Nå er det mest ormer, blæææææh...!

Skrevet

Jeg har aldri vært plaget med kviser. Er det heller ikke nå. Jeg venter ei jente :)

Skrevet

MASSE kviser, venter en gutt..

Skrevet

Har lest et sted ang. kjerringråd for å bestemme kjønn, at jenter i magen stjeler mors skjønnhet. Jeg føler meg meget lite attraktiv, kviser og blek.

Men så skal sies, slike kjerringråd antydet at jeg skulle ha jente første gang og gutt andre gang.

Kviser har jeg ikke hatt så mye av de andre gangene, så det blir spennende å se hva vi får denne gangen.

Skrevet

jeg har aldri hatt så masse kviser før... ansiktet mitt ser ut som en kulekjøring bane, bare med røde kuler...

jeg venter gutt...:)

jeg er så ille at jeg vurderer hudspsialist nå.... jeg som aldri har hatt kviser før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...