hønsemor Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å anskaffe det. Tenkte å bruke tepper og sånn. Sist hadde jeg sånn liten dyne men den forrige var født på sommeren da, så den ble jo brukt mye i vogna. Denne gangen hadde jeg tenkt å droppe det innkjøpet. Men har ikke bestemt meg. Hva med dere?
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Har dyne, er jo litt kaldt på denne årstiden..)
hønsemor Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 hmmmm.... kanskje jeg må anskaffe det da?
lita frøken Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Jeg kommer til å bruke den samme dyna som til vogna jeg. Så da har jeg en dyne til senga og en dyne som brukes til vogna og vugga... Men har noen tepper som kanskje kan brukes også...
Gjest Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Bruker samme dyna som til vogna. Den er liten og passer fint i vugga.
hønsemor Skrevet 20. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2006 Har dere dyne til vogna på denne årstiden her da? Jeg har voksipose og hadde ikke tenkt å ha noe dyne til vogna. Det blir uansett for kaldt å ligge med dyne nå på vinteren i vogna???
Mrs. Bouquet Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Har en liten dyne til indisk babyhengekøye vi skal ha på soverommet, og en liten til leandervugga i/på stua. Orker ikke å flytte den hver dag. Men har ikke dyne til vogna, men når vi trenger dyne i vogna blir det kanskje nok med et pledd i vogga i/på stua.
rødhette* Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Har dyne til kurven, ja... Når det blir for varmt å bruke vognposen, skal jeg bruke dyna i vogna.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Har tenkt å ha vugga som seng til å begynne med, så må nesten ha dyne. Har kjøpt dundyne til vogga og vanlig dyne til vogna, og en større dyne til sprinkelsenga som vi fremdeles ikke har ;) Tror det skal holde!!!
nelle89 Skrevet 20. november 2006 #11 Skrevet 20. november 2006 har dyne til vogga her åsså.. men vurderer å legge et ullteppe under..
Gjest Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Jeg har egen dyne til seng, egen dyne til vogn og egen dyne til vogge. ( svigerinna mi har dyner.. så trenger ikke kjøpe.. ) hvis jeg måtte kjøpe hadde jeg kjøpt en til seng og en til vogn.. og den til vogna hadde jeg brukt i vogga å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå