Gå til innhold

skal ha uttak i uke 50..lurer vel egentlig på det meste...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lundagr

Du er ikke alene !! og dette med sprayen gjør at vi ikke er helt oss selv. Jeg har slitt skikkelig med sprayen og tok siste på lørdag. Det er snakk om natt og dag fra lørdag til søndag.... Søndag sa mannen min at "kona var tilbake" sier litt......Så trøst deg med det at det er midlertidig, selv om det er pyton når det står på.

Du skriver at du skal ha uttak i uke 50 så da er det heldigvis siste uken for deg med spray....nå kan du begynne å telle ned, ikke lenge igjen. og lykke til den siste uken !

Hei!

Har hørt om mange som reagerer på nesesprayen. Bit tenna sammen, snart er du ferdig med den og kan se videre på vegen.

Lykke til!! Jeg skal også ha uttak i uke 50. Vil gjerne høre hvordan det går meg deg.

koselig at dere svarer!og egentlig godt å høre at det ikke er bare jeg som blir dårlig av dette her...Er det noen som skal til tr.hjem og gjøre dette?vi bor på østlandet, hadde vert gøy å blitt kjent med andre der!klems....

Hei,

Jeg skal også etter planen ha uttak i uke 50 og begynner på sprøyter i midten av neste uke. Jeg er heldig som ikke har noe særlig bivirkninger. Det hadde jeg ikke forrige gang heller - har en datter etter ivf-forsøk. Merker likevel at jeg er litt mer lettrørt enn vanlig...

Vi skal på Rikshospitalet og bor i Oslo.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...