Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De 3 andre forsøkene har jeg vært positiv på innsettingsdagen, men etter den dagen har jeg blitt pessimistisk.

Denne gangen, vet jeg ikke hva jeg føler jeg! Har så lyst å tro at det er noe der inne liksom! er jo bare 4 dager siden jeg satte tilbake, så det er ikke så lett å "kjenne" noe som helst:-)

Lurer fælt på hvor mye bedre sjanse jeg har denne gangen??

På 2 av de 3 forsøkene satte jeg tilbake 2 egg, på det 1. bare ett.

Det mest delte egget på alle forsøkene, var 5 cellet.

Skal tro hvor mye det har å si denne gangen med et 6 cellet og et 8 cellet? Og at det ble utført hatching på begge å at jeg hadde aku?

Huff, ventetiden er lang... Jeg ønsker meg dette så fælt til bursdagen!

Tenk å oppleve det da, og i tillegg en UL før jul, med et bankende hjerte?

Sukk... Det kan umulig hende at JEG er så heldig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tro på at du er så heldig jeg.

At aku og hatcing var det som dere manglet sist, så nå

blir alt bra.

Det var bare uflaks sist vetdu

Jeg krysser fingre og tær for at det skal gå deres vei nå

Klem fra medruger (om det er noe som heter det)

Skrevet

Disse tankene er helt normale, men med et 6- og et 8-delt inn mp vi satse på at i hvert fall ett fester seg:-)

Klem

Skrevet

Det kan godt hende at det er nå spiren(e) sitter! På mitt forsøk nå, var jeg litt likeglad fordi det bare var ett egg som klarte seg. Vi hadde på en måte avskrevet dette forsøket. Mht symptomer merket jeg ingenting jeg kunne bruke til noe. Jeg hadde faktisk ikke peiling på hvilken vei det bar.. Merkelig... Her sitter jeg nå med spiren min, er 5+2 og merker magen hele tiden, har fått kjempepupper som er ømme bare jeg beveger meg!

Krysser fingrene for deg - det er mulig at du er så heldig :o)

babystøv *********************************************************************************************************************************** fra en glad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...