Gå til innhold

kan slimproppen ha gått allerede?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte på min uke 35 i dag og i går fikk jeg noen klumplignende "gele" greier fra underlivet. var ikke noe blod, bare slim. en stor klump og flere remser. så nesten ut som snørr...uff, vanskelig å forklare og litt ekkelt kanskje, men noen som kjenner seg igjen?

er dette et tegn på at fødselen nærmer seg eller kan det fortsatt ta noen uker? er førstegangs og litt uvitende så er veldig takknemlig for svar:)

vi hadde forresten sex på lørdag. kan det ha vært sperm som kom ut så sent? luktet på det og det luktet ikke sånn. skal til lege på torsdag for kontroll, kanskje hun kan sjekke om den har gått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mulig.. ikke alltid hele går med en gang sa legen til meg i dag. Deler av min gikk nå i går, så får vi bare håpe at resten holder seg der en liten stund til :-) Min var også "hard" gulaktig geledings.. hehe.

Skrevet

ja det var det min var også. håper ikke hele har gått altså, har MASSE jeg skulle ha gjort før snuppa meldte sin adkomst:)

Skrevet

Min gikk litt etter litt...var heller ikke noe blod i den. Bare gulaktig. JM sa at den var gått! Kan enda ta dager før fødsel starter etter hele slimproppen er gått

Skrevet

dette lurer jeg også på.... dytte!

Skrevet

Det er bare å smøre seg med tålmodighet. Det kan ta dager/uker til du føder selv om slimproppen er gått.

Skulle vannet gå, så snakker vi om tegn, men ikke slimpropp ;)

Min slimpropp gikk for 3 uker siden .... Jeg er nå i uke 38.

Den var gjennomsiktig/slimete/gelantinaktig/uten blod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...