motherO Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hei, jeg har ei jente på en måned og hun tar gjerne smokken. Problemet er at hun ikke greier å holde den inni munnen særlig lenge uten "hjelp" av oss. Jeg har et barn på 4 år som alltid har elsket smokken sin, men jeg kan ikke huske når han greide å holde den inne. Mener egentlig at han greide det ganske tidlig. Jenta mi greier heller ikke å suge ordentlig på tåteflaske ennå - så hun har nok litt problem med musklene i munnen. Hun greier fint å suge med tungen men altså ikke å forme munnen til en "O" ennå. Noen som husker når babyene greier dette?? Takk for svar!
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hadde samme "problemet" med Celine da hun var liten. Men så prøvde vi Bambino smokken ... og det hjalp ... det er den eneste smokken hun tar nå ...
motherO Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Takk for svar. Hvor får jeg kjøpt Bambino smokk da? På apotek og i dagligvare har de stort sett bare MAM og NUK smokker tror jeg. Babyshop kanskje?
Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Ica, Ultra, Rimi ....mulig babyshop å kanskje
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 lillegutt her har holdt smokken inne helt fra begynnelsen av, tror han fikk den første gang når han var 1 uke gammel jeg.. men han har tatt både flaske og smokk veldig lett. hender selvfølgelig at den spretter ut innimellom hvis han blir veldig ivrig. er så morsomt å se på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå