Gå til innhold

Jeg er GRAVID!!!!

Anbefalte innlegg

Er en dag før ikm i dag og testet akkurat positivt....hjelp!!! Og jeg som testet negativt på fredag og gikk på julebord......ble jo litt vin men håper det går bra. Hjelpes meg så sprøtt at jeg skal bli mamma!! Sender tonnevis mes babystøv *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7159816-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Takk for beroligende og glade meldiner, skriver litt om syptomene mine i tråden her jeg. Grunnen til at jeg testet i dag var fordi jeg har vært småkvalm hele dagen og ikke spottet i det hele tatt (etter at jeg sluttet på p-piller har jeg spottet et par dager før mensen) så begynte å lure litt. I går og i dag har jeg hatt skikkelig press og bobling nederst i magen, tydelig at noe skjer. Ellers har jeg hatt litt småømme pupper og økt utflod. Det er vel i grunnen alt.

Denne mnd har vi ikke fulgt noen spesielle råd egentlig, hadde bare sex to ganger rundt el, en gang selve dagen og dagen etter. Fikk rett og slett ikke tid til mer. Tar folat, magnesium (vet ikke om det er greit, gjør det mot hodepine) og trankapsler som jeg har tatt i alle år.

Ja det var vel det jenter, jeg har egentlig vært ganske sikker på at det ikke klaffet denne perioden fordi vi har hatt så lite sex, men det var tydeligvis nok;) Så fikk SJOKK når det ble kryss på cben. Skal ta en test til i morgen med morgenurin og ringe legen for å få tatt blodprøve også. For å være 10000000% sikker:)

Ellers vil jeg bare si at det er en så fin gjeng som er supergod støtte samme hva man lurer på...snufs..her er nok hormonene godt i gang ja;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7159816-jeg-er-gravid/#findComment-7160545
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...